פליק לקראת ברמן: "עדיין לא מרוצה". טיאגו ומרטינס יעזבו?

חאבי מרטינס, טיאגו אלקנטרה
חאבי מרטינס, טיאגו אלקנטרה | Martin Rose/Bongarts/Getty Images

מאמן באיירן מינכן מקווה לשיפור ניכר ביכולת באליאנץ ארנה: "הדרך בה אנחנו משחקים היא קריטית". לפי 'בילד', צמד הספרדים יחזרו ללה ליגה בתום העונה. אלאבה ישוב לסגל, אך דיוויס עשוי להמשיך בעמדת המגן השמאלי

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

שלושה מחזורים בלבד נותרו לפני פגרת החורף בליגה הגרמנית ובאיירן מינכן יודעת שהיא חייבת לצבור על אז כמה שיותר נקודות על מנת לשמור על סיכוי להשאיר את צלחת האליפות שנה שמינית ברציפות. במחזור האחרון ירדה למקום השביעי לאחר הפסד 2:1 למוליכה בורוסיה מנשנגלדבאך ומחר (שבת, 16:20, שידור ישיר בספורט2) תנסה לחזור מאבקי הצמרת מול ברמן.

מאמן הקבוצה האנס פליק אמר לקראת המשחק: "אני עדיין לא לגמרי מרוצה, הדרך בה אנחנו משחקים כדורגל היא קריטית. כולם צריכים להפיק את המירב, עדיין לא הכל מושלם". המאמן התייחס גם לגבי הדחתה של מנשנגלדבאך מהליגה האירופית: "עבור הכדורגל הגרמני היה טוב יותר אם הם היו מעפילים לשלב הבא. האם זה ייתן להם יתרון? נחכה ונראה".

בנוסף לכך, המנג'ר הגרמני שיבח את קוטיניו: "הוא עשה משחק טוב נגד טוטנהאם והוא בדרך הנכונה. היה לו מאוד חשוב להפגין את היכולות שלו. אהבתי מאוד את המשחק שלו".


פיליפה קוטיניו. האנס פליק מרוצה מיכולתו (Sebastian Widmann/Bongarts/Getty Images)

קינגסלי קומאן הפצוע וחאבי מרטינס המושעה לא יהיו בסגל נגד ברמן. גם קורנטין טוליסו בספק למשחק ופליק הודה כי ייכללו בסגל מספר שחקנים מקבוצת המילואים. עם זאת, דויד אלאבה כשיר אך לא בטוח שיצליח לתפוס את מקומו של אלפונסו דיוויס הקנדי: "אני מאוד מרוצה מאלפונסו, הוא הצליח מאוד בהגנה, מאוד קשה לעבור אותו בזכות המהירות שלו", אמר מאמנו.

בנושא אחר, לפי דיווח ב'בילד' טיאגו אלקנטרה וחאבי מרטינס לא פוסלים אפשרות לעזוב את באיירן בתום העונה. על טיאגו נכתב כי הוא הפך לקורבן הגדול בקבוצה לאחר פיטוריו של קובאץ' ואת רוב הדקות הוא מעביר על הספסל, וככל הנראה הוא ישוב לליגה הספרדית. גם מרטינס שגרם לפנדל נגד מנשנגלדבאך וקיבל אדום, כנראה יסיים גם הוא את דרכו בבוואריה לאחר שמונה שנים. לפי הדיווחים הוא עשוי לחזור לקבוצתו הקודמת בילבאו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי