צפו: שלושער לקוטיניו ב-1:6 של באיירן, 0:4 לדורטמונד על מיינץ

רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי | Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images

הבווארים פיגר 1:0 בבית מול ורדר ברמן ואז החלו להפגיז בצרורות. הברזילאי גם בישל צמד, לבנדובסקי כבש פעמיים, מולר השלים. מיינץ הובסה בביתה, המנצחת נותרה שלישית בטבלה

(גודל טקסט)

המחזור ה-15 בבונדסליגה נמשך אחר הצהריים (שבת) אחרי הניצחון של אאוגסבורג 2:4 בחוץ על הופנהיים, ביום שישי. באיירן מינכן אירחה את ורדר ברמן והביסה אותה 1:6, עם שלושער ושני בישולים של קוטיניו. הרטה ברלין פגשה בביתה את פרייבורג וניצחה 0:1, בורוסיה דורטמונד התארחה אצל מיינץ והביסה אותה 0:4. 

קלן אירחה את באייר לברקוזן וניצחה אותה 0:2, האורחת סיימה את המשחק עם שני מורחקים. פאדרבורן אירחה את אוניון ברלין למשחק שהסתיים ב-1:1. מאוחר יותר, לייפציג תתארח אצל פורטונה דיסלדורף.

באיירן מינכן – ורדר ברמן 1:6
האלופה המגמגמת אירחה את קבוצת התחתית מברמן שעלתה ליתרון מפתיע בדקה ה-24 משער של הקשר מילוט ראשיקה. פליפה קוטיניו הברזילאי כבש את שער השוויון בדקה ה-45, וארבע דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, בישל כובש שער השוויון קוטיניו לרוברט לבנדובסקי שהבקיע ורשם מהפך בירידה להפסקה. בדקה ה-63 כבש קוטיניו עוד שער לזכות באיירן, שערו השני במשחק, מבישול של דוויד אלבה וקבע 1:3.


קוטיניו חוגג שלושער ענק ושני בישולים (Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images)

תומאס מולר נכנס כמחליף בדקה ה-70 ושתי דקות מאוחר יותר, בישל שער נהדר ללבנדובסקי שקבע 1:4 והשלים גם הוא צמד פרטי. מולר עצמו קבע 1:5 בדקה ה-75 מבישול של קוטיניו הנהדר. איוואן פריסיץ' בישל לקוטיניו את השער השישי של באיירן שעלתה ליתרון מוחץ – 1:6 עם שלושער ענק ושני בישולים לקוטיניו. הבווארים עלו בעקבות ניצחונם למקום הרביעי בטבלה, ברמן ירדה למקום ה-15.

מיינץ – בורוסיה דורטמונד 4:0 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
מרקו רויס העלה את דורטמונד ליתרון 0:1 בדקה ה-32, ג'יידון סאנצ'ו העלה את האורחים ל-0:2 בדקה ה-66. חלפו רק שלוש דקות, ובדקה ה-66 כבר 0:3 לדורטמונד והכובש הפעם הוא תורגן הזאר. ניקו שולץ השלים את החגיגה של הצהובים – שחורים כשקבע 0:4 בדקה ה-84. למרות ניצחונה הגדול, נותרה בורוסיה דורטמונד במקום השלישי בטבלת הבונדסליגה, מיינץ ירדה למקום ה-14.


שחקני דורטמונד חוגגים רביעייה (Christian Kaspar-Bartke/Bongarts/Getty Images)

דיסלדורף – לייפציג 3:0 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
אחרי שעלתה מהמקום הראשון בבית לשמינית גמר ליגת האלופות, המטרה הבאה של לייפציג היתה לכבוש את פסגת הבונדסליגה – ולפחות זמנית, עד המשחק של מנשנגלדבאך מחר, היא עשתה זאת.

ועשתה זאת בסטייל. כבר בדקה השנייה קונרד ליימר פרץ קדימה במהלך נפלא ושלח מסירת רוחב למרכז הרחבה, לשם הגיע פטריק שיק וקבע 0:1. השליטה של לייפציג המשיכה, אם כי עד סיום המחצית היא לא הצליחה להבקיע שער נוסף. רק בדקה ה-58 הגיע ה-0:2, עם פנדל מוצלח של טימו ורנר. דיסלדורף לא היתה יריבה ראוייה לקבוצה של יוליאן נגלסמן, שעלתה ל-0:3 בדקה ה-75 עם נגיחה של נורדי מוקיילה שעלה מהספסל.

הפער בצמרת כרגע עומד על שתי נקודות, מה שאומר שגלדבאך תוכל לחזור לפסגה אם תנצח מחר את וולפסבורג בקרב של שתי הנציגות בליגה האירופית. בינתיים, מי שמוליכה את הטבלה היא הנציגה בליגת האלופות.

הרטה ברלין – פרייבורג 0:1
אחרי מחצית ראשונה מאופסת, תקפה המארחת מהדקה ה-46 את שער האורחת ובדקה ה-53 היא עלתה ליתרון 0:1 משער של הצ'כי ולדימיר דרידה.

פ.צ. קלן – באייר לברקוזן 0:2
ג'ון קורדובה העלה את קלן ליתרון 0:1 בדקה ה-73, סבסטיאן בורנאו כבש את השער השני למארחת בדקה ה-84. האורחת סיימה את המשחק עם תשעה שחקנים אחרי שאלכסנדר דרגוביץ' ספג כרטיס צהוב שני ובעקבותיו אדום בדקה ה-62, ליאון ביילי ספג כרטיס אדום ישיר בדקה ה-78.

פאדרבורן – אוניון ברלין 1:1
מרקוס אינגברסטן העלה את אוניון ליתרון 0:1 כבר בדקה השביעית, קאי פרוגר השווה בדקה ה-33.

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי