צפו: מנשנגלדבאך איבדה את הפסגה אחרי 2:1 דרמטי לוולפסבורג

שחקני וולפסבורג חוגגים
שחקני וולפסבורג חוגגים | Boris Streubel/Bongarts/Getty Images

הקבוצה שהוליכה את הבונדסליגה מאז תחילת אוקטובר נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים, כשספגה בתוספת הזמן וירדה בעקבות כך למקום השני. שאלקה גברה 0:1 על פרנקפורט

(גודל טקסט)

המחזור ה-15 בבונדסליגה ננעל היום (ראשון) עם החלפת מקומות בפסגת הטבלה לראשונה מזה יותר מחודשיים, אחרי שבורוסיה מנשנדלבאך ספגה הפסד דרמטי נגד וולפסבורג וירדה למקום השני, מתחת לרד בול לייפציג. לאחר מכן, שאלקה גברה על פרנקפורט.

וולפסבורג – בורוסיה מנשנגלדבאך 1:2
הקבוצה של מרקו רוזה נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים ואיבדה את המקום הראשון בגרמניה, עליו שמרה מאז המחזור השביעי. המארחת, מצדה, קטעה רצף של שני הפסדים ועלתה למקום השמיני.

קסאבר שלאגר העלה את הירוקים ליתרון בדקה ה-13 עם בעיטה לחיבורים שלא הותירה לשוער יאן זומר שום סיכוי, אבל בריל אמבולו הגיב מיידית ובדקה ה-15 איזן התוצאה, אחרי שהמשיך הגבהה מדויקת של אלאסן פלאה בוולה נהדר לתוך הרשת. גלדבאך ביצעה בשבוע שעבר מהפך דרמטי בדרך לניצחון על באיירן מינכן, אז הערב היא קיבלה את התחושה ההפוכה כשספגה בתוספת הזמן מרגליו של מקסימיליאן ארנולד, שניצל הרחקה לא טובה כדי לבעוט מהאוויר פנימה.

שאלקה – איינטרכט פרנקפורט 0:1 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
הקבוצה מחבל הרוהר התאוששה מההפסד ללברקוזן במחזור הקודם ושמרה על המקום הרביעי בטבלה, בעוד האורחת השלימה משחק חמישי רצוף ללא ניצחון וירדה למקום ה-12. בניטו ראמאן הבלגי הבקיע את שער הניצחון בדקה ה-53. ארבע עשרה דקות מאוחר יותר, שוער שאלקה אלכסנדר נובל הורחק לאחר כניסה מכוערת ביותר בחלוץ היריבה, מיאט גאצ'ינוביץ', אבל המארחת הסתדרה בעשרה שחקנים והשיגה בסופו של דבר את שלוש הנקודות.

נובל הורחק אחרי עבירה מכוערת (INA FASSBENDER/AFP via Getty Images)

נובל הורחק אחרי עבירה מכוערת (INA FASSBENDER/AFP via Getty Images)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי