צפו בתקציר: דורטמונד הופתעה עם 2:1 להופנהיים לפני הפגרה

שחקני הופנהיים חוגגים
שחקני הופנהיים חוגגים | Christian Kaspar-Bartke/Bongarts/Getty Images

הצהובים שחורים קיוו למשחק קל, אבל אחרי שליטה במחצית הראשונה ושער של גצה (17) נעלמו אחרי ההפסקה ואיפשרו לאדמיאן (79) וקראמאריץ' (87) להשלים מהפך בדקות הסיום. פאברה נותר במקום הרביעי

(גודל טקסט)

מחזורי אמצע השבוע בליגות האירופיות מאחורינו, והיום (שישי) נפתח המחזור ה-17 בליגה הגרמנית עם משחק אחד, בו הופנהיים הפתיעה את דורטמונד עם 1:2 ביתי. המשך המחזור יפגיש מחר את שאלקה ופרייבורג לקרב על מקום באירופה, את ורדר ברמן וקלן למלחמת תחתית, את האלופה באיירן מינכן עם וולפסבורג המפתיעה ואת המוליכה לייפציג עם אאוגסבורג שנמצאת בכושר נפלא.

הופנהיים – דורטמונד 1:2
כשהיא מסיימת תקופה עמוסת משחקים קשים ביניהם בין השאר הובסה על ידי באיירן מינכן, הביסה את דיסלדורף, העפילה לשמינית גמר ליגת האלופות וסיימה בתיקו 3:3 מופלא נגד לייפציג, דורטמונד קיוותה לצאת לפגרת החורף עם משחק רגוע אצל קבוצת מרכז טבלה, שלא היתה צפויה לעשות הרבה צרות לחבורה של לוסיאן פאברה.

העייפות ניכרה על שחקני דורטמונד, שלא תקפו הרבה ובעיקר הניעו את הכדור במרכז המגרש. שער של מריו גצה בסיומה של התקפה קבוצתית נהדרת בדקה ה-17 הספיק בהחלט לקבוצת הצמרת, שמאותו רגע רק רצתה לסיים את המשחק – אם כי, עדיין המשיכה להחזיק יותר בכדור, לפחות עד הירידה.

סאנצ'ו. נעצר אחרי שבעה משחקים ברציפות בהם כבש (Christian Kaspar-Bartke/Bongarts/Getty Images)
סאנצ'ו. נעצר אחרי שבעה משחקים ברציפות בהם כבש (Christian Kaspar-Bartke/Bongarts/Getty Images)

הופנהיים ראתה שאין ממה לחשוש בהתקפה, ובמחצית השנייה החלה לנסות להגיע קרוב יותר לשער של רומן בורקי. כריסטוף באומגרטנר ואנדריי קראמאריץ' תקפו, עד שלבסוף בדקה ה-79 הלחץ היה כבד מדי על הגנת דורטמונד שלא הגיבה היטב וסארגיס אדמיאן דחק פנימה את השוויון.

דורטמונד נכנסה ללחץ לאור התיקו המתקרב, שיהיה שני ברציפות ואיבוד נקודות תשיעי העונה, אבל במקום לחזור למשחק ספגה שוב: בדקה ה-87 אדמיאן הגביה לתוך הרחבה, שם התרומם קראמריץ' ונגח פנימה כדי לתת להופנהיים 1:2, ניצחון מפתיע ולפחות זמנית, את המקום השישי בטבלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי