בדרך לפיצוץ? מתיחות בין נוייר לראשי באיירן מינכן

מנואל נוייר
מנואל נוייר | Alex Grimm/Bongarts/Getty Images

הבווארים מחפשים יורש לשוער הוותיק וצפויים להחתים בקרוב את אלכסנדר נובל, שיצטרף בקיץ, והובטח לו לפתוח בכ-15 משחקים בעונה הבאה. הדבר לא בא בחשבון מבחינת נוייר ש"רוצה לשחק גם במשחקי האימון"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

האם מנואל נוייר בדרך לפיצוץ עם באיירן מינכן? השוער האגדי של הבווארים נמצא במתיחות ומשחקי כוח עם ראשי המועדון, כך מדווח בגרמניה. מועדון הפאר הגרמני כבר חושב על היום שאחרי שוער הנבחרת הלאומית, שיחגוג בקרוב 34, וצפוי להחתים בהעברה חופשית את שוערה של שאלקה, אלכסנדר נובל, ולהכשיר אותו כיורשו.

נובל מסיים חוזה בקבוצתו, אמור לחתום בקרוב אצל באיירן ולהצטרף בסוף העונה, דרך דומה לזו שעשה נוייר בעצמו (רק שעליו הוציא המועדון דמי העברה). על פי הדיווחים, הבווארים מתכננים להעניק לשוער בן ה-23 את המפתחות בכ-15 משחקי ליגה בעונה הבאה, דבר אשר יצר את המתיחות בין נוייר לבין המועדון.

מסתבר שהשוער הוותיק לא ממש מתלהב מהרעיון הזה, בלשון המעטה, ועל פי הדיווח הדבר לא בא בחשבון מבחינתו והוא "רוצה לשחק בכל המשחקים, כולל משחקי האימון". במועדון מקווים ששוער נבחרת גרמניה יתגמש מעט, בטח אחרי שהם המשיכו לתמוך בו גם בתקופה שהיה פצוע ונעדר לתקופה ארוכה. מנגד, בדיווח נרשם כי נוייר עצמו טוען שמדובר בשטויות ודבר נורמלי שמועדון יתמוך בשחקן שלו.

אלכסנדר נובל (Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי