העברות: באיירן רוצה את אשרף חכימי, קבאני החליט לעזוב

ליאו מסי, אשרף חכימי
ליאו מסי, אשרף חכימי | Martin Rose/Bongarts/Getty Images

בספרד דווח כי הדאבליסטית תנסה לשכנע את המגן המצוין להעדיפה על חשבון ריאל מדריד שם ייאלץ להתחרות בקרבחאל ומרסלו. בארסה הכריזה על עתידו של וידאל. וגם: אייאקס קבעה תג מחיר לחאקים זייך

(גודל טקסט)

שמועות
 * באיירן מינכן רוצה לצרף את אשרף חכימי, המגן המרוקאי של ריאל מדריד המושאל לבורוסיה דורטמונד, כך לפי "מארקה". המגן בן ה-21 מסיים בקיץ את השאלתו בת השנתיים במדי הצהובים-שחורים ואמור לחזור לבירת ספרד שם האריך את חוזהו עד 2022 לפני שעזב. אשרף יכול לשחק גם כמגן ימני, גם כמגן שמאלי וגם בקישור מה שמושך את ההתעניינות מצד באיירן שעשויה לנסות לפתות אותו עם מקום של קבע בהרכב, בעוד במדריד הוא יצטרך להתמודד עם דני קרבחאל ואפילו אלברו אודריוסולה בצד ימין כאשר בצד שמאל ישנם פרלאן מנדי ומרסלו. העונה ב-26 משחקים תרם אשרף שישה שערים ושישה בישולים.

* עדיין בבאיירן, המאמן האנזי פליק אמר שהוא מצפה שג'רום בואטנג ימשיך במועדון על אף רצונה של ארסנל להחתימו: "אנחנו כל הזמן מדברים בפתיחות והוא לא אמר לי שום דבר על רצונו לעזוב. הוא חזר להתאמן היטב לאחר החופשה. הוא שחקן של באיירן מינכן ואנחנו רוצים שימשיך". הבלם בן ה-31 לא הגיע ל-20 משחקי ליגה מאז עונת 2015-16 אז החל לסבול מפציעות.

* אדינסון קבאני כבש אתמול צמד במהלך הניצחון של פריז סן ז'רמן בגביע הליגה הצרפתית אך בתקשורת המקומית הכריזו – זה עשוי להיות סיבוב הפרידה. החלוץ האורוגוואי רוצה לעזוב כבר בינואר ולא לכבד את חוזהו עד תום העונה. לפי "לאקיפ", קבאני יודע שאין לו סיכוי לשחק כאשר קיליאן אמבפה, ניימאר ומאורו איקרדי יחזרו, והיעד מבחינתו ברור – אתלטיקו מדריד. ייתכן והחלוץ בן ה-32 יהיה מוכן להתפשר בשכרו.


אדינסון קבאני. סיבוב פרידה? (ANNE-CHRISTINE POUJOULAT/AFP via Getty Images)

* ברצלונה הודיעה לארתורו וידאל: "אתה נשאר", כך לפי "ספורט" שהקדיש לכך את שער העיתון. הקשר הצ'יליאני רצה להתאחד שוב עם אנטוניו קונטה באינטר משום שאינו הצליח להפוך לשחקן הרכב על אף תפוקתו הנאה, אך במועדון הטילו וטו על העניין בשל חשיבותו. העונה וידאל כבש שישה שערים והוסיף בישול אחד. רק ליאו מסי ולואיס סוארס מחזיקים ביחס טוב ממנו של שערים פר דקות משחק.

* לפי CalcioMercato"" האיטלקי, אייאקס קבעה תג מחיר לחאקים זייך (26) – 43 מיליון ליש"ט. לפי הדיווח, המרוקאי קיבל הבטחה כי המועדון לא יעמוד בדרכו גם בחלון ההעברות בינואר אם תהיה קבוצה שתהיה מוכנה לשלם עבורו. ארסנל מקווה לצרפו לנוכח האכזבה מהשתלבותו של ניקולא פפה. זייך, שכבש השנה שמונה שערים ובישל עוד 21 בכל המסגרות, היה חלק חשוב בקבוצה הנפלאה של טן האח שהגיעה עד לחצי גמר הצ'מפיונס אשתקד.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי