הולאנד חשף: "הייתי במגעים עם מספר מועדונים גדולים מאוד"

ארלינג הולאנד, לוסיאן פאברה
ארלינג הולאנד, לוסיאן פאברה | צילום מסך

אחרי שחתם בצהוב-שחור עד 2024, החלוץ הסביר מה הניע את המהלך: "אף אחת מאותן קבוצות לא נתנה לי את התחושה שקיבלתי מדורטמונד"

(גודל טקסט)

חודש ינואר אמנם נמצא בעיצומו, אך עושה רושם שהעסקה המשמעותית ביותר נסגרה לפני כשבועיים כשבורוסיה דורטמנוד שילמה לרד בול זלצבורג 20 מיליון יורו והקדימה לא מעט מועדוני פאר במירוץ להחתמת ארלינג הולאנד בן ה-19.

הולאנד הסביר את הבחירה: "דיברתי עם מועדונים אחרים, גדולים מאוד, אבל אף אחד מהם לא נתן לי את התחושה שקיבלתי מדורטמונד. אנשי המועדון הסבירו לי שהם אוהבים את סגנון המשחק שלי ואמרו 'אנחנו רוצים אותך איתנו'. אהבתי את הדרך בה הם שוחחו איתי וזה למעשה מה שהניע את המהלך".

"ביליתי מספר ימים במתחם, דיברתי עם בכירים במועדון וזה הרגיש לי שאני ובורוסיה דורטמונד זה שידוך טוב", סיפר הולאנד. "במהלך הביקור שלי שם, היו לי מספר שיחות אינטנסיביות עם המאמן, המנהל הספורטיבי ואפילו המנכ"ל. כולם ממש רצו שאצטרף, כך שידעתי מהרגע הראשון שזו הקבוצה בה אני רוצה לשחק".

על הקהל אמר הולאנד: "אני כל כך מתרגש ולא יכול לחכות למשחק הראשון שלי מול 80,000 אוהדים שבוודאי יעניקו אווירה המדהימה בזיגנאל אידונה פארק". בעוד שישה ימים (שבת ב-16:30, ישיר בערוצי ספורט1) ילד הפלא הנורבגי צפוי לערוך את הופעת הבכורה הרשמית שלו במשחק חוץ מול אאוגסבורג, כשהבכורה הביתית תיערך שישה ימים לאחר מכן (שישי ב-21:30, ישיר בערוצי ספורט1) נגד קלן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי