עילאי אלמקייס חתם על חוזה מקצועני ראשון בהופנהיים

עילאי אלמקייס
עילאי אלמקייס | אודי ציטיאט

המנהל המקצועי פירגן לקשר שחתם עד 2023: "יש לו פוטנציאל גדול, ברור לנו שישתלב בסגל הבוגר". רשם העונה 15 הופעות במדי קבוצת המילואים בהן בישל שלושה שערים

קבוצות: הופנהיים
(גודל טקסט)

עילאי אלמקייס (19) רשם כבר שלוש הופעות במדי נבחרת ישראל של אנדי הרצוג במוקדמות היורו, מדובר באחד הכשרונות המבטיחים והמסקרנים של הכדורגל הישראלי מעבר לים והיום (שני) הוא קיבל פרס נוסף על יכולתו הטובה לאחרונה כאשר חתם על חוזה מקצועני ראשון בקבוצה, עד 2023.

אלכסנדר רוזן, המנהל המקצועי של המועדון, הרעיף שבחים על הקשר הצעיר: "עילאי הוא שחקן מוכשר עם פוטנציאל גדול אך הוא עדיין זקוק לזמן, והוא יקבל אותו כדי להתפתח ולצמוח. אנחנו עוקבים אחריו מקרוב ויודעים שהוא יגיע לסגל הקבוצה הבוגרת".

עד עתה אלמקייס לא רשם אף הופעה במדי הקבוצה הבוגרת אך הוא מתאמן יחד איתה באופן קבוע וכן נכלל בסגל במסגרת הגביע. בינתיים הוא בולט בקבוצת המילואים בשורותיה רשם 15 הופעות ליגה ותרם שלושה בישולים.

באתר הרישמי של המועדון הרחיבו על הכישרון הצעיר שנולד בנהריה והצטרף לקבוצה בגיל 14. ב-2018 הגיע אלמקייס עם הופנהיים עד לחצי גמר ליגת האלופות U19 מול פורטו. את הופעת הבכורה שלו במדי ישראל ערך נגד לטביה בחודש אוקטובר האחרון כשרשם 14 דקות. הוא גם פתח בהרכב במהלך ההפסד במשחק שנעל את הקמפיין, ההפסד 1:0 במקדוניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי