בגרמניה מעריכים שדאבור יערוך בכורה בהרכב הופנהיים

מואנס דאבור
מואנס דאבור | picture alliance / Contributor

למרות דבריו של המאמן שרוידר, שטען כי החלוץ עדיין אינו מוכן ל-90 דקות, הוא צפוי לקבל את המקום ה-11 מול פרנקפורט (החל מ-16:20, ספורט4). הולאנד ימתין על ספסל דורטמונד

(גודל טקסט)

אחרי פגרת בת חורף בת כמעט חודש, הסיבוב השני בבונדלסיגה ייצא הערב (שישי) לדרך עם משחק הצמרת המסקרן בין שאלקה לבורוסיה מנשנגלדבאך (החל מ-21:20, ישיר בספורט1). מחר ייערכו שישה משחקים נוספים, כשבמוקד, לפחות בישראל, מואנס דאבור צפוי לערוך הופעת בכורה במדי הופנהיים מול פרנקפורט, בורוסיה דורטמונד תצא למשחק חוץ נגד אאוגסבורג ולייפציג המוליכה תארח את אוניון ברלין. ביום ראשון יינעל המחזור ה-18 בגרמניה עם שני מפגשים, כשבמרכזם ההתמודדות בין הרטה ברלין לבאיירן מינכן (החל מ-16:25, ספורט4).

הופנהיים – פרנקפורט (החל מ-16:20, ספורט4)

המאמן אלפרד שרוידר טען ש"עדיין מוקדם בשביל מואנס דאבור לשחק 90 דקות", אך בגרמניה מעריכים שחלוץ נבחרת ישראל יפתח בהרכב ויערוך את הופעת הבכורה שלו לעיני הקהל הביתי מול פרנקפורט המקרטעת. אחרי חצי עונה בה לא ממש נספר בסביליה, החלוץ יקבל הזדמנות נהדרת לפתוח ברגל ימין מול קבוצה שלא ניצחה את שבעת משחקי הליגה האחרונים שלה וספגה העונה לא פחות מ-29 שערים. מנגד, הופנהיים תגיע למשחק הביתי אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים ותקווה להמשיך את המומנטום במטרה להיצמד לחבורת הצמרת.

אאוגסבורג – בורוסיה דורטמונד (החל מ-16:20, ספורט4)

לפי הדיווחים בגרמניה, ארלינד הולאנד ימתין על הספסל להופעת הבכורה שלו, כשמי שאמור לקבל את הקרדיט בחלק הקדמי הוא מרקו רויס ששב מפציעה ועדיין אינו כשיר ל-90 דקות. לצידו של הקפטן בחלק הקדמי יפתחו ג'יידון סאנצ'ו וטורגאן הזאר, כשפאקו אלקאסר ומריו גצה ימתינו להזדמנות שלהם לצד חלוץ הרכש הנורבגי שנרכש מרד בול זלצבורג. אחרי שני משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון, דורטמונד יצאה לפגרה מהמקום הרביעי כשלא פחות משבע נקודות מפרידות בינה לבין המוליכה לייפציג. מנגד, אאוגסבורג ניצבת במרכז הטבלה עם שלושה ניצחונות בארבעת המחזורים האחרונים והיא תקווה להשאיר את הנקודות בבית בפעם הרביעית ברציפות.

לייפציג – קלן (החל מ-19:20, ספורט4)
ככל הנראה ללא הכוכב אמיל פורסברג שסובל ממחלה, לייפציג המוליכה תקווה להמשיך את הריצה המסחררת שלה שעומדת על שבעה ניצחונות בשמונת המחזורים האחרונים, במנהלכם היא כבשה לא פחות מ-31 שערים. מי שיוביל את החלק הקדמי הוא מלך שערי הקבוצה, טימו ורנר, שהבקיע 18 שערים ורחוק גול אחד בלבד מרוברט לבנדובסקי. לצידו צפוי לפתוח פטריק שיק, כשגם יוסוף פולסן נמצא בתמונת ההרכב. מן העבר השני קלן אמנם ניצבת במקום ה-15 עם שתי נקודות בלבד מעל הקו האדום, אך היא תגיע לרד בול ארנה עם רוח גבית בדמות שלושה ניצחונות ורצופים ותשאף להמשיך במסע ההיחלצות.

הכל ערוך ומוכן לקראת הופעת הבכורה. מואנס דאבור (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי