צפו בתקציר: שאלקה חזרה מהפגרה עם 0:2 ביתי על מנשנגלדבאך

מיכאל גרגוריץ'
מיכאל גרגוריץ' | Dean Mouhtaropoulos/Bongarts/Getty Images

אחרי שלא הצליחה לעשות זאת בשמונת המפגשים האחרונים בין השתיים, הקבוצה מחבל הרוהר עלתה למקום הרביעי בבונדסליגה שחידשה את משחקיה לאחר חודש. המפסידה עלולה לראות את לייפציג מתרחקת בפסגה

(גודל טקסט)

אחרי פגרה שנמשכה קרוב לחודש, חזרה הערב (שישי) הבונדסליגה לפעילות עם משחק הצמרת שבו אירחה שאלקה את בורוסיה מנשנגלדבאך וגברה עליה לראשונה אחרי שמונה משחקים בין הקבוצות שבהן לא הצליחה לעשות זאת, עם ניצחון 0:2. אחרי מחצית ראשונה ללא שערים, פתחו הכחולים חזק את המחצית השנייה ובדקה ה-48 הם עלו ליתרון 0:1 כשמיכאל גרגוריץ' האוסטרי מסר לסואט סרדאר שכבש והקפיץ את יושבי היציעים.

חלפו רק 10 דקות (58) וכבר 0:2 למארחת שהשתלטה על המשחק. מבשל השער הראשון, גרגוריץ', היה זה שכבש הפעם ממסירה של בניטו רמאן הבלגי בסיומה של התקפה מתפרצת.

שאלקה, שהגיעה למשחק מהמקום החמישי בטבלה, עלתה לפחות זמנית למקום הרביעי כשבמאזנה 33 נקודות, מרחק של ארבע מהמקום הראשון. גלדבאך, לה שתי נקודות יותר, נותרה במקום השני אך עלולה לאבד אותו לבאיירן מינכן שתשחק ביום ראשון נגד הרטה ברלין ובנוסף, המוליכה לייפציג תוכל להגדיל את הפער בפסגה אם תנצח מחר את אוניון ברלין.


כבש ובישל. משחק נהדר לגרגוריץ' (Dean Mouhtaropoulos/Bongarts/Getty Images)

אגב, בסיבוב הראשון, הסתיים המשחק שבו התארחה מנצחת הערב אצל בורוסיה מנשנגלדבאך, ללא שערים. שאלקה שניצחה בביתה את גלדבאך, עשתה זאת אחרי שלא הצליחה בכך בכל שמונת המפגשים האחרונים בין הקבוצות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי