צפו בתקציר: שלושער להולאנד בבכורה, 3:5 מדהים לדורטמונד על אאוגסבורג

ארלינג הולאנד חוגג עם אקסל ויטסל
ארלינג הולאנד חוגג עם אקסל ויטסל | Sebastian Widmann/Bongarts/Getty Images

אוהדי הקבוצה מחבל הרוהר לא ישכחו את היום הזה: העילוי הנורבגי עלה מהספסל להופעה ראשונה בדקה ה-56 והבקיע שלוש פעמים תוך 23 דקות, בדרך למהפך ושלוש נקודות במשחק החוץ. 1:3 ללייפציג על אוניון ברלין

(גודל טקסט)

כאשר בורוסיה דורטמונד החתימה בסוף דצמבר את ארלינג הולאנד, לאחר שהקדימה מספר מועדוני ענק באירופה במרוץ לצירופו, אוהדי הקבוצה מחבל הרוהר בוודאי החלו לפנטז על עתיד ורוד ומלא בשערים של החלוץ הנורבגי. אבל הופעת בכורה כפי שסיפק היום (שבת) העילוי בן ה-19, גם בחלומות הכי פרועים שלהם הם לא היו יכולים לדמיין.

דורטמונד התארחה אצל אאוגסבורג ונקלעה לפיגור כפול עם פתיחת המחצית השנייה, לאחר שפלוריאן נידרלכנר (34) ומרקו ריכטר (46) כבשו לזכות המארחת. יוליאן בראנדט צימק לטובת הקבוצה של לוסיאן פאברה בדקה ה-49, אבל תוך חמש דקות נידרלכנר כבש את השלישי של אאוגסבורג. כאן נכנס הולאנד עלה לדקות ראשונות בקבוצתו החדשה ובחלוף שלוש דקות כבר מצא את הרשת וכבש את השער שצימק ל-3:2.

ג'יידון סאנצ'ו היה זה שקבע שוויון בדקה ה-61 ותשע דקות לאחר מכן, הולאנד השלים מהפך כשהבקיע את הגול השני והרביעי של קבוצתו. בדקה ה-79, הנורבגי סגר שלושער מדהים שהבטיח לדורטמונד את הניצחון 3:5. אם כך הקדנציה שלו במועדון הגרמני מתחילה, מפחיד לחשוב כיצד זה ייראה בהמשך.

הולאנד חוגג. אם כך זה התחיל, מה יהיה בהמשך? (THOMAS KIENZLE/AFP via Getty Images)
הולאנד חוגג. אם כך זה התחיל, מה יהיה בהמשך? (THOMAS KIENZLE/AFP via Getty Images)

דורטמונד, אם כן, חזרה מפגרת החורף עם ניצחון לאחר שהשיגה נקודה בלבד בשני המחזורים הקודמים ועלתה למקום הרביעי בטבלה. המפסידה ספגה את הפסדה השני ברציפות ונותרה במקום ה-10.

חזרו מהפגרה עם ניצחון. שחקני דורטמונד חוגגים (Sebastian Widmann/Bongarts/Getty Images)
חזרו מהפגרה עם ניצחון. שחקני דורטמונד חוגגים (Sebastian Widmann/Bongarts/Getty Images)

רד בול לייפציג – אוניון ברלין 1:3 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
מוליכת הליגה הגרמנית ניצלה את ההפסד של מנשנגלדבאך אתמול כדי להגדיל את הפער מהמקום השני לחמש נקודות, זאת אחרי שחזרה מפיגור נגד היריבה מעיר הבירה, לה זה היה הפסד שלישי רצוף שהשאיר אותה במקום ה-12. האורחת הובילה ראשונה לאחר שמריוס בולטר העלה אותה ליתרון בדקה העשירית. טימו ורנר איזן בדקה ה-51, מרסל סאביצר השלים את המהפך שש דקות לאחר מכן ובדקה ה-83, ורנר השלים צמד וקבע את תוצאת המשחק, כשהפך לשחקן הראשון בבונדסליגה שמגיע ל-20 שערים העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי