העברות: אנצ'לוטי חושק בכוכב נאפולי, אולמו בדרך ללייפציג

דני אולמו
דני אולמו | Giuseppe Bellini/Getty Images

מאמן אברטון נאבק עם פ.ס.ז' על אלאן, מוליכת הבונדליגה קרובה להחתים את כוכב דינמו זאגרב. וגם: וויליאן ז'וזה מתקרב לטוטנהאם, עוד הצעה של יונייטד נדחתה והאם סבאיוס יעזוב את ארסנל?

(גודל טקסט)

רשמי
* נראה שאנטליהספור הטורקית לא איבדה את התקוות לעונה הנוכחית. הקבוצה טורקית רחוקה שמונה נקודות בלבד מהמקום הראשון והיום הודיעה על רכש נוצץ – לוקאס פודולסקי. החלוץ הגרמני בן ה-34 חוזר לאירופה לאחר שכיכב בשתי העונות האחרונות במדי ויסל קובה היפנית.

* אינטר הודיעה רשמית על הצטרפותו של ויקטור מוזס. הקיצוני בן ה-29 פתח את עונה הנוכחית במדי פנרבחצ'ה הטורקית, אליה הגיע בהשאלה מצ'לסי בינואר שעבר.

* גם בעקבות הגעת איסמעילה סורו, סלטיק השאילה לגנק את הקשר אבואה קונאסי.

* ליון שילמה כ-15 מיליון יורו על רכישת טינו קאדוורה, חלוץ לה האבר מליגת המשנה שהושאל אליה בחזרה עד תום העונה.

* אספניול החתימה את אדרי אמבארבה, קיצוני ימני בן 27 שכבש שבעה שערים העונה בליגת המשנה בספרד וכעת ינסה לעזור לתוכים להילחץ מהמקום האחרון בטבלת ה"לה ליגה". הקטלונים הפעילו את סעיף השחרור בחוזהו של אמבארבה, שעמד על 10 מיליון יורו.

שמועות
* אחת העסקאות הגדולות של החלון: לפי "אס", הקשר הספרדי דני אולמו, כוכב דינמו זאגרב, צפוי לעבור לר.ב לייפציג. הגרמנים ישלמו עבור מי שהגיע לקרואטיה בגיל 16 מברצלונה לא פחות מ-30 מיליון יורו, כשהעסקה עשויה להגיע עד כדי 45 מיליון יורו בהתאם לבונוסים שונים. הוא יחתום לחמש שנים וחצי ובהחלט נחשב לחיזוק מאוד משמעותי עבור מוליכת הבונדסליגה, לה יתרון של ארבע נקודות על פני באיירן מינכן לאחר 18 מחזורים.

* טוטנהאם קרובה לצרף את חלוץ ריאל סוסיאדד וויליאן ז'וזה בן ה-28, שהגיע ללונדון לצורך קידום השיחות. הבאסקים רוצים לצרף במקומו את שחקנה של ריאל מדריד, מריאנו דיאס.


יש וויליאן אחד ביריבה העירונית צ'לסי, עכשיו גם בטוטנהאם? (Harriet Lander/Getty Images)

* רומא ממשיכה לחפש מחליף לקשר ניקולו זניולו שגמר את העונה ומקווה לצרף בהשאלה מהרטה ברלין את ג'באירו דילרוסון, קשר/חלוץ הולנדי בן 21.

* הניסיונות של מנצ'סטר יונייטד להתחזק לא נפסקים וב"סקיי" פורסם שניסיון לצרף בהשאלה את הקשר מתיאס וסינו נתקל בסירוב מצד אינטר.

* ווסטהאם מחפשת חיזוק ופנתה לריבר פלייט במטרה לשאול את המגן הימני שלה ושל נבחרת ארגנטינה, גונסאלו מונטיאל בן ה-23. הפטישים הציעו חצי מיליון יורו עבור השאלתו עם אופציית רכישה בסך 10 מיליון יורו, אך ריבר סירבה.

* ניוקאסל מתחרה עם לייפציג על השאלתו של ולנטינו לזארו, המגן/קשר של אינטר, אשר זכור לנו בזכות השער שכבש מול נבחרת ישראל בהפסד 3:1 באוקטובר.


מתיאס וסינו (Emilio Andreoli/Getty Images)

* קרלו אנצ'לוטי מנסה לפתות את קשרה של נאפולי, אלאן, להצטרף לאברטון. על פי הדיווחים, גם פאריס סן ז'רמן מעוניינת בברזילאי המצוין.

* דני סבאיוס, אשר מושאל מריאל מדריד לארסנל, מאוכזב ממעמדו אצל התותחנים ורוצה לעבור לקבוצה חדשה לחצי השני של העונה. ולנסיה המועמדת המובילה לקלוט אותו.

* נבחרת איראן צפויה למנות למאמנה הבא את ג'יאני דה ביאסי, אקס נבחרת אלבניה.


דני סבאיוס. הרומן הקצר עם ארסנל ייגמר? (Julian Finney/Getty Images)

* צ'לסי הצטרפה למירוץ אחר אדינסון קבאני, שדורש לעזוב את פריז סן ז'רמן ומבקש לעבור לאתלטיקו מדריד. לפי הדיווח, הבלוז הציעו לשאול אותו עד סיום העונה.

* לסטר, שבמשחקים האחרונים לא מצליחה לשמור על שער נקי, על סף החתמת בלם סאות'המפטון יאניק וסטרגארד, שחקן נבחרת דנמרק שיעלה כ-15 מיליון ליש"ט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי