צפו: הפסד ראשון ללייפציג מזה שלושה חודשים, 2:0 לפרנקפורט

שחקני פרנקפורט חוגגים
שחקני פרנקפורט חוגגים | DANIEL ROLAND/AFP via Getty Images

מוליכת הבונדסליגה נוצחה לראשונה מאז המחזור התשיעי, ניצחון שני רצוף לעיטים. גלדבאך חזרה מפיגור ל-1:2 על מיינץ, פאדרבורן האחרונה הפתיעה את פרייבורג. בהמשך: באיירן מינכן - שאלקה (19:20 בספורט3)

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון המוחץ של דורטמונד על קלן אתמול (שישי), המחזור ה-19 בבונדסליגה נמשך היום ולפני המנה העיקרית, שתגיע במפגש בין באיירן מינכן לשאלקה (19:20 בספורט3), חמישה משחקים נערכו במקביל. הבשורה הגדולה היא הפסד ראשון של לייפציג מזה שלושה חודשים, לאחר שמוליכת הטבלה נכנעה 1:0 לפרנקפורט. מנשנגלדבאך גברה על מיינץ ופאדרבורן הפתיעה את פרייבורג בחוץ.

איינטרכט פרנקפורט – ר.ב. לייפציג 0:2
מאז המחזור התשיעי לא נוצחה קבוצתו של יוליאן נאגלסמאן והיום הגיעה המעידה, שקטעה גם רצף של שני ניצחונות. בנוסף, זה היה המשחק הראשון שבו לייפציג לא מצאה את הרשת מאז ה-2 באוקטובר. לקבוצה הביתית זה היה ניצחון שני ברציפות. אלמאמי טורה כבש את השער הראשון בדקה ה-48, כשמרטין הינטרגר מצא אותו לבד מחוץ לרחבה והצרפתי שיגר בעיטה אדירה שנעצרה רק בחיבורים. ארבע דקות בתוך תוספת הזמן, טעות בהגנת האורחת אפשרה לפיליפ קוסטיץ' להגיע לאחד על אחד מול פיטר גולשי ולהבקיע את השני של העיטים.

בורוסיה מנשנגלדבאך – מיינץ 1:3
הסייחים חזרו מפיגור וקטעו רצף של שני משחקים ללא ניצחון, מה שעשוי להבטיח להם את המקום השלישי בתום המחזור, בעוד האורחת רשמה הפסד שלישי רצוף. רובין קוואיסון השבדי העלה את מיינץ ליתרון בדקה ה-11, אבל 13 דקות מאוחר יותר אלסאן פלאה כבש את השוויון. בדקה ה-76, פלאה השלים צמד ומהפך, שהעניקו לגלדבאך את שלוש הנקודות. שתי דקות לסיום הזמן החוקי, פלוריאן נויהאוז חתם את התוצאה הסופית.

טימו ורנר. לייפציג מעדה אחרי המון זמן (Alex Grimm/Bongarts/Getty Images)
טימו ורנר. לייפציג מעדה אחרי המון זמן (Alex Grimm/Bongarts/Getty Images)

פרייבורג – פאדרבורן 2:0
נועלת הטבלה היממה את אחת מהפתעות העונה בגרמניה והשיגה שלוש נקודות שהעלו אותה זמנית למקום ה-17, שם היא עשויה להישאר אם דיסלדורף לא תשיג נקודות מחר. המפסידה רשמה הפסד שלישי בחמשת המחזורים האחרונים. כריסטופר אנטווי-אדג'יי העלה את פאדרבורן ליתרון בדקה ה-48. כעבור 11 דקות, האורחת נותרה בעשרה שחקנים לאחר שג'מילו קולינס הורחק, אך זה לא הפריע לה לעבדלחמיד סאבירי להכפיל את התוצאה מהנקודה הלבנה בדקה ה-84.

תוצאות נוספות
אוניון ברלין – אאוגסבורג 0:2
וולפסבורג – הרטה ברלין 2:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי