צפו בתקציר: עוד ניצחון לבאיירן, 0:5 על שאלקה

שחקני באיירן מינכן חוגגים
שחקני באיירן מינכן חוגגים | Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images

הבווארים המשיכו בכושר הנפלא והעפילו למקום השני אחרי הצגה ביתית עם חמישה כובשים שונים. גורצקה כבש שער נפלא בחצי מספרת. גם לבנדובסקי (שערו ה-21 העונה בליגה), טיאגו, גנאברי המחליף ומולר הבקיעו

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

באיירן מינכן אמנם עדיין לא השתלטה על הפסגה אך היא מסתערת על אליפות נוספת. מי יכול להמר נגדה בביטחון מלא? הדאבליסטית קיבלה חדשות טובות עם ההפסד של לייפציג ופתחה חזק נגד שאלקה, וכבר לפי דקות הפתיחה היה ברור שליריבה אין סיכוי. בסוף זה נגמר ב-0:5

בדקה השישית תומאס מולר הרים מצד ימין, מרקוס שוברט תפס אוויר והסתבך עם הכדור. איבן פרישיץ' מסר לרוברט לבנדובסקי שמהאוויר בעט חזק לרשת, 0:1. לבנדובסקי, שעקף את טימו ורנר והפך שוב למלך השערים בבונדסליגה כשהוא לבד בפסגה, החמיץ הזדמנות ל-0:2 ושוברט עצמו כיפר על השער שספג כשרשם הצלה מדהימה מנגיחה של לאון גורצקה.

 
המארחת החזיקה בכדור קרוב ל-80% מהזמן בחלק מהדקות בעוד שאלקה נראתה קצת חסרת אונים, וספגה את השער השני רגע לפני ההפסקה. גורצקה נגח לעברו של מולר שדחק לרשת, 0:2. ההצגה נמשכה במחצית השנייה. ההצגה של גורצקה.  הקשר עצר כדור על החזה ושלח חצי מספרת לרשת, גולאסו ו-0:3 לבאיירן. 


רוברט לבנדובסקי (Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images)
 

 
בדקה ה-58 הגיע הרביעי כשלבנדובסקי פירפר את הגנת המארחת ופירגן לטיאגו אלקנטרה שגילגל לשער החשוף. החגיגה הושלמה סמוך לתוספת הזמן. סרג' גנאברי שחזר מפציעה עלה מהספסל ובדקה ה-89 כבש אחרי בישול של מחליף אחר, פיליפה קוטיניו. 
 
 
זה היה ניצחון ליגה חמישי ברציפות של באיירן (20 שערי זכות באותו הרצף) שהעפילה למקום השני בטבלה וצימקה את הפער מלייפציג לנקודה אחת בלבד. בעוד שבוע היא תתארח במשחק חוץ במיינץ בזמן שלייפציג תארח את בורוסיה משנגלאדבך השלישית בטבלה. המהפך החל?

לאון גורצקה חוגג שער ענק. הצגה גדולה של באיירן (Christian Kaspar-Bartke/Bongarts/Getty Images)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי