צפו: אחרי שדאבור הוחלף, הופנהיים התפוצצה עם 0:3 על ברמן

מונס דאבור שומר על לאונרדו ביטנקורט
מונס דאבור שומר על לאונרדו ביטנקורט | הטוויטר הרשמי של הופנהיים

החלוץ פתח לראשונה, כמעט כבש והוחלף בדקה ה-60 במצב של 0:0, שלאחריו הגיע בליץ ושלושה שערים ב-17 דקות - עצמי של קלאסן (66), עקב של באומגרטנר (79) ואדמיאן חתם (83). 0:3 ללברקוזן על דיסלדורף

(גודל טקסט)
אפשר להגיד מזל טוב למואנס דאבור, שפתח היום (ראשון) בפעם הראשונה בהרכב קבוצתו החדשה, הופנהיים, ואף רשם עמה ניצחון בכורה – 0:3 על ורדר ברמן בחוץ במסגרת המחזור ה-19 של הליגה הגרמנית. בכך, האורחת עלתה למקום השביעי למרות הופעה בינונית. החלוץ הוחלף בדקה ה-60 במצב של 0:0, ודווקא אחרי שהוא יצא קבוצתו התפוצצה. שחקן נבחרת ישראל סיפק הופעה סבירה והיה קרוב לכיבוש בפתיחת המחצית השנייה.
 
 
המחצית הראשונה הייתה חלשה מאוד מצד שתי הקבוצות. ברמן שלטה בנעשה על כר הדשא, אך כמעט לא הגיעה למצבים. הופנהיים, מנגד, לא הרשימה אך הגיעה למצב הטוב במשחק, כאשר אנדריי קרמאריץ' נותר במצב של אחד על אחד מול השוער והחמיץ. דאבור לא הגיע למצבים ולא היה מעורב יותר מדי (כמו שאר חבריו להתקפה), אך סיפק מספר מסירות נאות.
 
 
גם בפתיחת המחצית השנייה לא ראינו יותר מדי מצבים, אך השליטה בכדור עברה לקבוצתו של חלוץ נבחרת ישראל. בדקה ה-53 דאבור סוף סוף הגיע למצב ההבקעה הראשון שלו במשחק, כשנגח כדור שהוגבה מהאגף הימני, אך הוא נבלם על ידי הבלם עומר טופראק, שככל הנראה הציל שער. בדקה ה-60, כאמור, המאמן אלפרד שרודר החליף את דאבור, שרשם בכורה סבירה ב-11.


שחקני הופנהיים חוגגים (Stuart Franklin/Bongarts/Getty Images)

 
 
בדקה ה-66 הופנהיים עלתה ליתרון משער עצמי של דייבי קלאסן אחרי קרן שהוגבה לתוך רחבת ורדר ברמן וגרמה לערבובייה ובלבול בהגנה. בדקה ה-79 היתרון הוכפל אחרי ערבובייה נוספת ברחבה, שהסתיימה בשער של כריסטוף באומגרטנר בעקב. הבליץ נמשך ובדקה ה-83 תוצאת המשחק נקבעה עם שער של סרגיס אדמיאן, שהחליף את דאבור.
 
 
ביום שבת מחכה להופנהיים ולחלוץ הישראלי משחק בית קשה במיוחד, כאשר יפגשו את לברקוזן מהמקום השישי. ארבעה ימים לאחר מכן יתארחו באליאנץ ארנה לקרב מול באיירן מינכן במסגרת שמינית גמר הגביע הגרמני. ברמן תצא למשחק חוץ בשבת נגד אוגסבורג מהמקום ה-12.

מהלך המשחק
ההתמודדות נפתחה בגישושים מצד שתי הקבוצות, שלא הגיעו למצבים בעשר הדקות הראשונות, כשדאבור לא היה מעורב יותר מדי בזמן שהשליטה הייתה של ברמן. קבוצתו של הישראלי הייתה קרובה לעלות ליתרון בדקה ה-18, אך קרמאריץ' החמיץ מול השוער. דאבור ביצע פעולה נהדרת דקה לאחר מכן כשסידר מצב נוסף לקרמאריץ', אך הבעיטה שלו הייתה חלשה.


אלפרד שרודר (Stuart Franklin/Bongarts/Getty Images)

הירוקים המשיכו לשלוט בכדור ומיקומם בטבלם כלל לא התבטא על הדשא, כאשר הם היו טובים יותר מהאורחים. עם זאת, שתי הקבוצות כמעט ולא ייצרו מצבים מסוכנים לאורך המחצית הראשונה. גם בפתיחת המחצית השנייה לא ראינו מצבים מיוחדים, אך הופנהיים החלה להחזיק יותר בכדור ונכנסה יותר למשחק.

בדקה ה-53 דאבור סוף סוף הגיע למצב טוב וכמעט העלה את האורחת ל-0:1. פאבל קדראבק הגביה כדור מהאגף הימני לרחבה, חלוץ נבחרת ישראל התרומם ונגח, אך הכדור שלו פגע בבלמה המארחת, עומר טופראק, שהציל שער. שבע דקות לאחר מכן אקס סביליה הוחלף, כאשר מי שנכנס לשחק על חשבונו היה סרגיס אדמיאן.

בדקה ה-66 הופנהיים עלתה ל-0:1 בשער דחיקה שאופייני למשחק מהסוג שראינו, בו כמעט לא היו מצבים ממשיים. קרן שהוגבהה מצד שמאל גרמה לערבובייה ברחבת ברמן, בסיומה דייבי קלאסן ניסה להרחיק אך הכניס את הכדור דווקא אל תוך שערו וכבש שער עצמי. בדקה ה-79 היתרון הוכפל אחרי ערבובייה נוספת ברחבה שהסתיימה בשער של כריסטוף באומגרטנר עם העקב. 0:2 לאורחים. הבליץ נמשך ובדקה ה-83 אדמיאן, שהחליף את דאבור, כבש מתוך הרחבה וקבע 0:3 גדול ומהיר, שקבע את תוצאת המשחק.


שחקני ורדר ברמן מאוכזבים (Stuart Franklin/Bongarts/Getty Images)

לברקוזן – דיסלדורף 0:3 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
לראשונה העונה, הקבוצה של פטר בוס חיברה ניצחון שלישי ברציפות בליגה. הערב היא פגשה את נועלת הטבלה הצנועה, ואחרי 40 דקות בקצב גבוה מאוד היא מצאה בםעם הראשונה את הרשת, כשקארים בלארבי סידר לקאי האברץ כדור מושלם לנגיחה, והכוכב הצעיר כבש ללא בעיות. בדקה ה-79 היתרון הברור במשחק הוכפל – קרן מסובבת של קרים דמירביי נחת על רגלו של לארס בנדר ומשם חדר לשער. הקינוח של המשחק הגיע בדקה ה-89, כשלוקאס אלאריו נעת את הכדור האחרון ברשת של האורחת בעזרת כדור עונשין מדויק וקבע את תוצאתו.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי