צפו: 1:2 ומהפך לדאבור והופנהיים, הולאנד כיכב ב-0:5 של דורטמונד ובאיירן עלתה לפסגה

מואנס דאבור
מואנס דאבור | TF-Images / Contributor

הישראלי, שהחמיץ והוחלף בדקה ה-60 בקבוצתו החדשה, ראה את קראמריץ' (23) וסקוב (65) דואגים לה לניצחון חשוב על לברקוזן. הנורבגי כבש צמד נהדר מול אוניון ברלין. שער יפה לטיאגו ב-1:3 של האלופה. לייפציג מעדה

(גודל טקסט)

לאחר התיקו המאופס בין הרטה ברלין לשאלקה, המחזור ה-20 בבונדסליגה הגרמנית נמשך היום (שבת) עם שישה משחקים נוספים. תחילה, מואנס דאבור והופנהיים אירחו את באייר לברקוזן של פטר בוס, ורשמו ניצחון 1:2 נהדר לאחר מהפך מרשים מול הקהל הביתי. לאחר שבשבוע שעבר חלוץ נבחרת ישראל פתח בהרכב של אלפרד שרודר, אך דווקא לאחר שהוחלף קבוצתו מצאה את הרשת מול ורדר ברמן וניצחה, הסיפור חזר על עצמו שוב גם הערב.

אקס סביליה קיבל את הקרדיט ב-11 של מאמנו, לצידו של אנדריי קראמריץ', וכבר אחרי שתי דקות של משחק הגיע למצב גדול מול השוער לוקאס הראדקי, אך החמיץ בצורה מסמרת שיער. הישראלי התקשה מאוד להגיע למצב נוסף, ונעצר מספר פעמים על ידי שחקני ההגנה של לברקוזן, שעלתה בעצמה ראשונה על לוח התוצאות, לאחר שער נפלא של מוסא דיאבי בדקה ה-11.

בדקה ה-23 דאבור היה מעורב במהלך שהוביל לשער השוויון במשחק, כשמסר לפאבל קדראבק, שסידר לקראמריץ' שער קליל. בדקה ה-60 בדיוק ירד החלוץ הישראלי לספסל, לאחר משחק סולידי מאוד, וראה בדקה ה-65 את רוברט סקוב הדני משלים מהפך אדיר עובר הופנהיים ומעניק לה את שלוש הנקודות החשובות.


ההחמצה הגדולה של דאבור בפתיחה (TF-Images / Contributor)

דורטמונד – אוניון ברלין 0:5 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
דורטמונד המשיכה את הכושר הנהדר שלה מאז החזרה מהפגרה. הצהובים-שחורים, שניצחו עד כה בכל המשחקים מאז תחילת השנה האזרחית החדשה, אירחו היום את העולה החדשה אוניון ברלין ונהנתה מחגיגה אדירה. אלפי האנשים שהגיעו ל"סיגנל אידונה פארק" ראו את ג'יידון סאנצ'ו האנגלי חותך בצורה נהדרת על האגף השמאלי וכובש את שערו ה-12 העונה, בדיוק כמו שכבש בכל העונה שעברה.

מלבד סאנצ'ו, כוכב צעיר נוסף פתח ב-11 של לוסיאן פאברה -ארלינג הולאנד, שכבש עד כה חמישה שערים כמחליף, מצא פעם נוספת את הרשת, הפעם אחרי 18 דקות של משחק. החגיגה הגדולה נמשכה גם המחצית השנייה. תחילה, מרקו רויס קבע 0:3 עם כדור עונשין מושלם, ושתי דקות לאחר מכן זה היה אקסל וויטסל הבלגי שמצא את הרשת המחוררת של ברלין, לאחר בישול נהדר שקיבל מסאנצ'ו.

בדקה ה-76 התופעה הגדולה בכדורגל האירופי המשיכה – יוליאן בראנדט סידר להולאנד את שערו השני במשחק, רגעים ספורים לפני שהחלוץ הנורבגי הוחלף וזכה למחיאות כפיים סוערות מהקהל ההמום. 


לתפועה שלו אין הסבר. הולאנד חוגג נגד אוניון ברלין ( Alexandre Simoes / Contributor)

מיינץ – באיירן מינכן 3:1 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
לפחות זמנית, האלופה באיירן מינכן עלתה למקום הראשון בטבלה על חשבונה של לייפציג. כמו במחזור שעבר נגד שאלקה, השחקנים של האנזי פליק חגגו פעם נוספת על כר הדשא, הפעם נגד מיינץ המסכנה, השקועה מתחת לקו האדום. כבר אחרי שמונה דקות בלבד נשבר הקרח במשחק, כשהמגן בנז'מין פאבר פרץ על האגף הימני וסידר לרוברט לבנדובסקי את שערו ה-22 העונה. בדקה ה-14 הבווארים הכפילו את היתרון לאחר שתומאס מולר סיים מהלך נהדר של לאון גורצקה ברשת. בדקה ה-26 תיאגו אלקנטרה יצא לסללום אישי, חלף על פני שלושה שחקנים באדום וקבע 0:3 אדיר. על סף הירידה להפסקה מיינץ הצליחה לצמק בזכות נגיחה טובה של ג'רמייה סנט ג'וסט ההולנדי.


ניצחו ללא הרבה בעיות. לבנדובסקי ומולר חוגגים ( picture alliance / Contributor)

לייפציג – מנשנגלדבאך 2:2 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
הרבה מאוד לחץ היה על הכתפיים של מוליכת הבונדסליגה לייפציג, שידעה כי באיירן מינכן ניצחה לפניה ועלתה על חשבונה זמנית למקום הראשון. על כר הדשא ב"רד בול ארנה" זה היה נראה בדיוק ככה, כאשר האורחת מהמקום הרביע י עלתה ליתרון בדקה ה-24 משער של אלאסן פלאה הצרפתי. היתרון של גלדבאך הוכפל מהר מאוד, כשבדקה ה-35 ג'ונאס הופמן חמק מכל שחקני ההגנה בלבן והכניע את פטר גולאשי ההונגרי.

למחצית השנייה עלתה לייפציג עם אמונה כי שום דבר לא נגמר, ובדקה ה-50 קיבלה רוח גבית אדירה לאחר שפטריק שיק ניצל טעות קשה של יאן זומר וצימק. בדקה ה-61 פלאה הורחק לאחר שספג שני כרטיסים צהובים רצופים, ולמעשה אפשר למארחת לחזור סופית למשחק. בדקה ה-89 הרגע המיוחל הגיע כשכריסטופר אנקונקו הניף את רגלו מ-20 מטרים וכבש שער שוויון אדיר.

תוצאות נוספות
אאוגסבורג – ורדר ברמן 1:2

דיסלדורף – פרנקפורט 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי