קלן הביסה 0:4 את פרייבורג, 2:4 משוגע לוולפסבורג על פאדרבורן

שחקני קלן חוגגים
שחקני קלן חוגגים | TF-Images / Contributor

אחרי שנעצרה במחזור שעבר מול דורטמונד, קבוצתו של מרקוס גיסדול רשמה ניצחון חמישי בששת המחזורים האחרונים וברחה מהתחתית. גרינצ'ק כבש צמד במהפך המטורף של הזאבים

(גודל טקסט)

אחרי הניצחונות של באיירן מינכן ובורוסיה דורטמונד, המחזור ה-20 בבונדסליגה יינעל הערב (ראשון) עם שני המפגשים האחרונים. במשחק הראשון קיבלנו הצגה גדולה של קלן, שהתפוצצה עם 0:4 ענק בבית נגד פרייבורג והמשיכה את מסע ההיחלצות המרשים שלה מהתחתית.

קלן – פרייבורג 0:4
בתום המחזור ה-14 היו לקלן שמונה נקודות בלבד והיא הייתה בדרך הבטוחה לירידת ליגה. הערב, בתום המחזור ה-20, היא במקום ה-14 בטבלה עם לא פחות מ-23 נקודות. אחרי התבוסה הכואבת בחוץ מול דורטמונד במחזור שעבר, החבורה של המאמן מרקוס גיסדול התאוששה בסטייל. סבסטיאן בורנאו הבלם בן ה-20 פרץ את הסכר (28) והעלה את מאזנו לארבעה שערי ליגה העונה, ג'ון קורדובה הכפיל (55) ובתוספת הזמן קינגסלי אהיזיובה (91) ואיסמעיל ג'ייקובס (92) כבשו את השלישי והרביעי.

קלן רשמה ניצחון חמישי בששת המחזורים האחרונים, המשיכה את מסע ההיחלצות המרשים שלה והגדילה זמנית את הפער מהקו האדום לשבע נקודות. פרייבורג, לה שאיפות להשיג את הכרטיס לליגה האירופית, רשמה הפסד שני ברציפות מול קבוצת תחתית – אחרי שבמחזור שעבר נוצחה מול פאדרבורן האחרונה – והיא נותרה במקום השמיני עם 29 נקודות.


ג'ון קורדובה חוגג את השער השני של קלן (Gettyimages)

פאדרבורן – וולפסבורג 4:2 (לחצו לצפייה בתקציר)
המחזור ה-20 בבונדסליגה ננעל עם משחק שמשאיר טעם של עוד. וולפסבורג התארחה אצל המדורגת אחרונה בטבלה, בכוונה להתקרב לחלק העליון והצפוף של הטבלה. מנגד, ניצחון של המארחת ירחיק אותה מהקו האדום.

בדקה ה-22, זולינסקי העלה את המארחת ליתרון, אך ארבע דקות לאחר מכן, רובין נוש הגיב במהירות והשווה את התוצאה. בדקה ה-33, הולטמן התנהג בצורה לא נאותה כשחבט בשחקן מחוץ לקווי המגרש וראה כרטיס אדום ישיר, ומשם המופע של הזאבים התחיל. דניאל גרינצ'ק קבע מהפך בדקה ה-40, והשלים צמד בדקה ה-60 מבישול של רנאטו סטפן. בדקה ה-72, ואסיליאדיס צימק, אך ארבע דקות לאחר מכן, מקסימיליאן ארנולד קבע את תוצאת המשחק. 2:4 חשוב לוולפסבורג בסיום. 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי