צפו: צמד אדיר לדאבור נגד באיירן, הופנהיים הודחה מהגביע לאחר 4:3 משוגע

מואנס דאבור, דויד אלאבה
מואנס דאבור, דויד אלאבה | CHRISTOF STACHE/AFP via Getty Images

הישראלי עלה הספסל בדקה ה-61 והבקיע שני שערים נפלאים בדקות הסיום, אך לא סייע לקבוצתו לחלוף על פני הדאבליסטית שעלתה לרבע הגמר בתום דרמה ענקית באליאנץ ארנה

(גודל טקסט)

שלב שמינית הגמר של הגביע הגרמני נמשך הערב (רביעי) כשבמוקד צמד הבכורה של מואנס דאבור במדי הופנהיים. אמנם קבוצתו סיימה את דרכה במפעל לאחר 4:3 נגד באיירן מינכן באליאנץ ארנה, אך הישראלי גנב את ההצגה עם שני שערים דרמטיים במיוחד שללא ספק שינו את מעמדו בגרמניה. במשחקים נוספים, לברקוזן חלפה על פני שטוטגרט עם 1:2 ואוניון ברלין השיגה 0:1 בוורל.

באיירן מינכן – הופנהיים 3:4
מואנס דאבור מבחינתו פתח את המשחק באכזבה גדולה כאשר פתח על הספסל במקדש של הכדורגל הגרמני – האליאלץ ארנה נגד הדאלביסטית באיירן מינכן. המשחק נפתח באופן מבולגן למדי וכל קבוצה כבשה שער עצמי לכל צד, זה התחיל עם דחיקה פנימה של ג'רום בואנטג בדקה השמינית, אך כעבור חמש דקות בנימין הובנר ניסה לעצור כדור רוחב של אלפונסו דיוויס בגלישה ודחק לשערו הוא.

כבר בדקה ה-20 תומר מולר השלים מהפך עם סיומת נקייה באוויר ובישל לרוברט לבנדובסקי בדקה ה-36. בדקה ה-61 אלפרד שרודר הימר על כל הקופה כאשר הכניס את דאבור מהספסל וזה כמעט השתלם לו בענק, אמנם לבנדובסקי השלים צמד בדקה ה-80 שהעלה את באיירן ל-1:4 מוחץ, אך בדקה ה-82 הישראלי קיבל כדור עם הגב לשער וחלף על פני דויד אלאבה באין מפריע וכבש את שערו הראשון בגרמניה נגד לא אחרת מאשר באיירן מינכן.


כבש את האליאנץ ארנה. מואנס דאבור (CHRISTOF STACHE/AFP via Getty Images)

הישראלי לא הסתפק בגול אחד ובתוספת הזמן גרם לאלופה הגאה להזיע עד שריקת הסיום לאחר שניצל טעות קשה של בנג'מין פאבאר וכבש את ה-4:3 בדקה ה-92. למרות השמחה של הישראלי הופנהיים הודחה מהגביע, אבל אין ספק שמעמדו של דאבור כיום השתנה בקבוצתו החדשה ואולי בגרמניה כולה.

לברקוזן – שטוטגרט 1:2 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
קבוצתו של פטר בוס המשיכה לשלב שמונה האחרונות עם ניצחון ביתי על הקבוצה מליגת המשנה. עם זאת לברקוזן עלתה ליתרון רק בדקה ה-72 וזאת בעקבות גול עצמי של פביאן ברדלאו וכעבור 11 דקות לוקאס אלאריו סגר את הסיפור עם דחיקה מקרוב. סילאם וומאנגיטוקה צימק בדקה ה-85, אך קבוצתו לא השכילה להשוות.


תוצאות נוספות
ורל – אוניון ברלין 1:0

זארבריקן – קרלסרוהה 0:0 (3:5 בפנדלים)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי