אחרי חודשיים בלבד: יורגן קלינסמן לא ימשיך לאמן את הרטה ברלין

יורגן קלינסמן
יורגן קלינסמן | ODD ANDERSEN/AFP via Getty Images

המאמן הגרמני הודיע בחשבון הפייסבוק שלו כי יסיים את תקפידו לאחר עשרה שבועות ויהפוך לחבר הנהלה במועדון מעיר הבירה. "זקוק לאמון של כולם כדי להתמודד עם מאבקי התחתית, מה שלא קורה בפועל"

קבוצות: הרטה ברלין
(גודל טקסט)

רק בסוף חודש נובמבר האחרון ציין יורגן קלינסמן את חזרתו לכדורגל הגרמני, כשהחליף את אנטה צ'וביץ' כמאמנה הראשי של הרטה ברלין, זאת לאחר כשלוש שנים בהן לא אימן. היום (שלישי) הודיע קליסמן בעמוד הפייסבוק שלו כי הוא בוחר לקחת צעד אחורה מתפקידו ולשמש כחבר הנהלה במועדון.

בפוסט נכתב: "מודה לכולם בהרטה על עשרת השבועות שאני נמצא במועדון. העיר והקבוצה נכנסו עוד יותר ללב שלי. כמאמן ראשי, אני זקוק לאמון של האנשים שלי כדי להתמודד עם המצב הקשה, מה שלא קרה. הקבוצה רחוקה עכשיו שש נקודות מהמקום שמוביל לליגה השנייה ואני בטוח שהיא תעשה את המוטל עליה עד הסוף".

"במצב הנוכחי, אני לא מאמין שאני יכול לנצל את היכולות שלי כמאמן ולשאת את האחריות הדרושה. אחרי חשיבה ארוכה, אני בוחר לוותר על תפקידי כמאמן ראשי של הרטה ולחזור למשימה האמיתית שלי והיא להיות חבר בהנהלה".


קלינסמן עם קשישטוף פיונטק, שהצטרף להרטה רק בסוף ינואר (ODD ANDERSEN/AFP via Getty Images)

קלינסמן קיבל את הקבוצה לאחר פתיחת הרעה ביותר שלה בהיסטוריה, כשצברה 11 נקודות ב-12 משחקים. בתקופתו של המאמן הגרמני הצליחה הרטה לעצור את ההתרסקות הגדולה, ולאחר חמישה הפסדים רצופים בליגה, רשמה הפסד אחד בלבד (4:0 נגד באיירן מינכן) בתשעה משחקים. לאחרונה הפסידה 3:1 למיינץ וגם הודחה מהגביע על ידי שאלקה, מה שאולי גרם לקלינסמן להבין כי הוא לא יכול להישאר בתפקידו. 



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי