מאמן הופנהיים חשף מדוע הסיומת של דאבור לא מלוטשת

מואנס דאבור
מואנס דאבור מכניע את מנואל נוייר בשנה שעברה | CHRISTOF STACHE/AFP via Getty Images

לפני וולפסבורג (שבת החל מ-16:20, ספורט2), שרודר הודה שהישראלי היה חייב להבקיע מול פרייבורג (צפו בהחמצה), אך הוריד לחץ כשהסביר כי זה קרה כי עדיין חסרות לו דקות משחק זכר לתקופה בסביליה

קבוצות: הופנהיים
(גודל טקסט)

למרות שלא מצא את הרשת עדיין בבונדסליגה (ארבע הופעות במסגרת הליגה), מואנס דאבור, שכבש צמד במסגרת הגביע נגד באיירן מינכן, צפוי להמשיך לקבל את הקרדיט בהתקפת הופנהיים במשחק הביתי מול וולפסבורג (שבת החל מ-16:20, שידור ישיר בספורט2).

"הייתה למואנס הזדמנות נהדרת במצב של 0:0 מול פרייבורג והוא היה צריך להבקיע אותה", הודה המאמן אלפרד שרודר שדיבר לקראת המשחק מול הזאבים במסגרת המחזור ה-22 והסביר: "הסיומת שלו עדיין לא מלוטשות, אך זה בעיקר כי חסרות לו דקות משחק והוא עדיין משתלב בהדרגה".

למרות שהוא סובל מכאבים במשפעה, אנדריי קרמאריץ', הכובש המוביל של הופנהיים העונה, ערך אימון מלא והוא צפוי להיות כשיר להתמודדות. "זה נראה טוב", ציין שרודר בקצרה והתייחס לכך שמשחק ההתקפה של קבוצתו לא מספיק מגוון: "עדיף שכמה שיותר שחקנים יבקיעו, כך הרבה יותר קל להפתיע את הקבוצה היריבה שלא יודעת כיצד ולמי להתכונן".

מי שיחזור להרכב לראשונה מאז סוף דצמבר הוא השוער אוליבר באומן, שהתאושש מוקדם מהצפוי מהפציעה ממנה סבל ויוריד לספסל את פיליפ פנטקה. שרודר פירגן והסביר את ההחלטה להחזירו לשער: "אנחנו לא יכולים לשחק עם שני שוערים בו זמנית, מחמאות לאוליבר ולמחלקת השיקום".


ממתין לשער הבכורה שלו בבונדסליגה. מואנס דאבור (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי