מולר: "למרות ספרי הילדים שכתבתי, לא חושב על פרישה"

תומאס מולר
תומאס מולר | CHRISTOF STACHE/AFP via Getty Images

בגיל 30, הגרמני שב להיות שחקן מפתח בשורות באיירן מינכן ובראיון לא שגרתי לקראת המשחק מול קלן הוא הודה: "עובד במקביל על כמה פרויקטים, לא מודאג מהיום שאחרי". וגם: השחקן אותו העריץ כילד

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

אחרי שחזרה למקומה הטבעי, פסגת הבונדסליגה, באירן מינכן תתארח מחרתיים (ראשון החל מ-16:20, שידור ישיר בספורט2) אצל קלן ותקווה לשוב למסלול הניצחונות לאחר ה-0:0 המאכזב בבית נגד לייפציג. תומאס מולר, ששב להיות שחקן מפתח בשורות הבווארים העונה, התראיין בגרמניה לקראת ההתמודדות וסיפק מספר ציטוטים מעניינים.

מולר התייחס לעתידו וסיפר על הפרויקטים בהם הוא לוקח חלק במקביל לכדורגל: "אין לי עדיין תכנית ספציפית ליום שאחרי הפרישה, כי למדתי עם השנים שאין טעם לתכנן דברים לטווח הרחוק. אני בן 30, כך שיש לי עוד כחמש שנים כשחקן. במקביל, הוצאתי כבר שני ספרי ילדים ואני עובד על פרויקטים נוספים, כך שאני בכלל לא מודאג שאשתעמם לאחר שאפסיק לשחק".

כשנשאל מי המאמן החביב עליו, מולר חשב זמן רב ולבסוף הפתיע: "עוזר המאמן שלנו כיום, הרמן גרלנד, כי בתחילת הקריירה שלי הוא עדיין היה מאמן של קבוצות חובבים, אך הוא היה מאוד נחוש והגיע לאן שהגיע. במהלך עשר השנים האחרונות יצא לנו לשוחח לא מעט והיה לנו כיף על ומחוץ למגרש, חגגנו ביחד הצלחות רבות".


לא מוטרד מהיום שאחרי הכדורגל. תומאס מולר (Gettyimages)

החבר הטוב ביותר שלו בעולם הכדורגל: "אני בקשר טוב עם הרבה מאוד שחקנים. לאחרונה הייתי בחופשה פרטית עם ניקלאס זולה, כי שנינו מאוד אוהבים לשחק גולף. הקשר שלי עם מנואל נוייר, אותו אני מכיר שנים רבות, הוא מצוין. פיליפ לאם ובסטיאן בסטיאן שוויינשטייגר הם שני חברים טובים מאוד שלי, אבל הם כבר לא בבאיירן כך שבאופן טבעי זה דעך. זהו, אלו הקרובים ביותר, אני מקווה שלא שכחתי אף אחד".

המודל שלו לחיקוי: "כמובן שהייתי אוהד מושבע של באיירן מינכן כילד. מאז שאני זוכר את עצמי הערצתי את ג'ובאני אלבר, הוא היה השחקן האהובה עליי באותה תקופה, כי זה היה נראה שהוא נהנה לשחק כדורגל. מנקודת המבט שלי, הוא היה עושה קסמים על המגרש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי