דורטמונד השוותה שיא בונדסליגה. הומלס: "יש סיכוי טוב לנצח את פ.ס.ז'"

שחקני דורטמונד חוגגים
שחקני דורטמונד חוגגים | Frederic Scheidemann/Bongarts/Getty Images

ה-0:4 על פרנקפורט העלה את מאזנם של הצהובים שחורים ל-63 שערים בתום 22 מחזורים והשוו את שיאם של באיירן והמבורג. הבלם בטוח לקראת המפגש באלופות: "הם יודעים למה לצפות". פישצ'ק: "מצפה לנו יריב בקליבר אחר"

(גודל טקסט)

בורוסיה דורטמונד פתחה את המחזור ה-22 בבונדסליגה עם הצהרת כוונות כאשר צימקה את הפער מבאיירן מינכן בפסגה לנקודה אחת בלבד עם 0:4 מוחץ על איינטרכט פרנקפורט. המארחת פתחה את המשחק בזיגנאל אידונה פארק בהילוך שני וירדה להפסקה עם יתרון 0:1 קטן. אבל במחצית השנייה יצאה לבליץ וכבשה שלושה שערים נוספים תוך 25 דקות מרגליהם של רפאל גריירו, ג'יידון סאנצ'ו וארלינג הולאנד כמובן.

עבור האנגלי שגם כבש את השער היפה במשחק הבקיע את שערו ה-13 בבונדסליגה וכבר שיפר את מאזן השערים שלו מאשר בעונה שעברה. אך לא רק סאנצ'ו כבר ציון דרך, אלא כל הקבוצה כולה שהשוותה שיא כיבושים בליגה. שערו של רפאל גריירו שקבע את תוצאות המשחק העלה את מאזן השערים של הקבוצה ל-63 אחרי 22 מחזורים והיא הצטרפה לבאיירן מינכן (1973/74) ולהמבורג (1981/82) בראש הטבלה.

בלם הקבוצה מאטס הומלס דיבר לאחר המשחק והיה מרוצה שהפעם הקבוצה לא ספגה: "זה חשוב מאוד שלא נתנו ליריב הרבה הזדמנויות לכבוש והפעם לא ספגנו. אך צריך לתת את המחמאות לא רק לשחקני ההגנה, אלא לכל השחקנים. באופן כללי היו הרבה דברים טובים היום".


שיפר את המספרים מהעונה שעברה. ג'יידון סאנצ'ו (INA FASSBENDER/AFP via Getty Images)

הגרמני דיבר גם לקראת המפגש הכפול נגד פריז סן ז'רמן והוא לא נשמע מודאג: "אני חושב שאם נשחק כך יהיה לנו סיכוי טוב מאוד מולם, במיוחד שהאוהדים כאן איתנו. פריז סן ז'רמן בהחלט יודעת למה לצפות".

לוקאש פישצ'ק הוסיף: "זו הייתה התגובה שרצינו לראות, אחרי שני הפסדים היינו צריכים להשתפר ולשחק את המשחק שלנו. הצלחנו להבקיע בתחילת המחצית השנייה והמשחק שלנו נרגע. השארנו את ההפסדים מאחורינו, כל משחק חשוב לנו וניצחון 0:4 זה בהחלט סימן טוב. ביום שלישי מגיע יריב בקליבר אחר ואנחנו צריכים להיות מוכנים".


לא חושש מפריז סן ז'רמן. מאטס הומלס (Dean Mouhtaropoulos/Bongarts/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי