Sport1 Banner

צפו: דאבור עלה מהספסל בהפסד הופנהיים, לייפציג שוב בפסגה

פטריק שיק, דני אולמו
פטריק שיק, דני אולמו | ODD ANDERSEN/AFP via Getty Images

הישראלי נכנס ל-16 הדקות האחרונות ב-3:2 לוולפסבורג, וחהורסט ההולנדי השלים שלושער וסיבך את המארחת. החבורה של נאגלסמן הביסה 0:3 את ברמן, 2:3 דרמטי ללברקוזן בברלין, 1:4 מוחץ לגלדבאך על דיסלדורף

(גודל טקסט)

המחזור ה-21 בבונדסליגה יצא לדרך כבר אתמול (שישי) עם ה-0:4 הגדול של דורטמונד על איינטרכט פרנקפורט, אבל נמשך היום ובמוקד הניצחון 0:3 של לייפציג על ורדר ברמן, שהשיב אותה לפסגה לפחות עד שבאיירן מינכן תתארח מחר בקלן (ראשון, 16:20 בספורט2). מואנס דאבור רק עלה מהספסל ולא הצליח לסייע להופנהיים להימנע מהפסד ביתי, 3:2 לוולפסבורג. לברקוזן ופטר בוס המשיכו במומנטום עם 2:3 בתוספת הזמן על אוניון ברלין. מנשנגלדבאך שבה לפעילות אחרי שמשחקה בוטל בשבוע שעבר ועשתה זאת בסטייל, עם 1:4 על דיסלדורף.


לייפציג – ורדר ברמן 0:3 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
לפחות עד משחקה של באיירן מינכן מחר, הקבוצה של יוליאן נאגלסמן שוב בפסגת הבונדסליגה. אחרי שלושה מחזורים ברציפות ללא ניצחון, היום היא פתחה בסערה ולא התקשתה מול המדורגת הלפני אחרונה שעבורה היה זה הפסד רביעי ברציפות. לוקאס קלוסטרמן כבש מבישול של פטריק שיק כבר בדקה ה-17, הצ'כי בעצמו הכפיל את התוצאה בדקה ה-39 מבישול של דני אולמו ומיד עם פתיחת המחצית השנייה, בדקה ה-46,  נקבעה תוצאת המשחק משער של נורדי מוקיילה. לייפציג כאמור שוב בפסגה עם 45 נקודות במאזנה, שתיים מעל באיירן מינכן ושלוש מדורטמונד השלישית.

הופנהיים – וולפסבורג 3:2
מואנס דאבור עלה מהספסל ל-16 הדקות האחרונות בפיגור 3:2, אבל לא הצליח לסייע לקבוצתו למנוע הפסד. פעמיים מצאה את עצמה הופנהיים בפיגור, פעמיים היא ספגה מנקודת הפנדל אחרי שההולנדי ואוט וחהורסט לא התבלבל מול אוליבר באומן וכבש בדקות 18 ו-52, אבל כריסטוף באומגרטנר (45) ואנדריי קראמריץ' – גם הוא מפנדל כעבור שעה של כדורגל – החזירו את המקומיים למשחק. המילה האחרונה הייתה של וחהורסט, בדקה ה-71 נהנה מבישול של מקסימיליאן ארנולד ועם שלושער גדול העניק לקבוצתו שלוש נקודות בזכותן הזאבים במקום התשיעי עם 31 נקודות. הופנהיים ודאבור הפסידו משחק שליש ברצף כולל ה-4:3 לבאיירן מינכן בגביע והם כבר במרחק תשע נקודות ממנשנגלדבאך הרביעית ושבע נקודות מלברקוזן החמישית.


דאבור. הגיע להזדמנות, אך לא כבש (Alex Grimm/Bongarts/Getty Images)

דיסלדורף – מנשנגלדבאך 4:1 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
הסייחים הביסו את קבוצת התחתית ללא תנאי ושמרו על המקום הרביעי, כשמאזן הנקודות שלהם שווה לזה של דורטמונד למרות משחק חסר. האורחת נותרה במקום ה-16. יונאס הופמן כבש ראשון לזכות גלדבאך בדקה ה-22, אך תוך שבע דקות בלבד אריק טומי איזן. בדקה ה-51, לארס שטינדל החזיר את היתרון למארחת ובדקה ה-78 כבר השלים צמד. פלוריאן נויהאוז השלים את חגיגת השערים ארבע דקות לאחר מכן.

אוניון ברלין – לברקוזן 3:2
איזו דרמה גדולה בברלין. הקבוצה של פטר בוס הצליחה רק בדקה ה-83 לעלות ליתרון ראשון במשחק מול המדורגת 12, אבל שלוש דקות לסיום היא ספגה את השוויון. הסוף? ממש לא, כי עמוק בתוספת הזמן, בדקה ה-94 ליתר דיוק, הגיע קארים בלארבי והכריע את ההתמודדות – ניצחון ענק ללברקוזן, שנותרה במקום החמישי רק בגלל הניצחון של מנשנגלדבאך. קאי האברץ בדקה ה-22 מחק את היתרון המהיר של כריסטיאן גנטנר כבר בדקה השביעית ומוסא דיאבי היה מי שהפך את התוצאה שבע דקות לסיום, אבל מריוס באטלר איזן בדקה ה-83, 2:2 שכאמור החזיק עד הדקה ה-94. לבוס ושחקניו זהו ניצחון חמישי בששת המחזורים האחרונים, הפסידו רק במשחק החוץ בהופנהיים מאז ה-18.12. אוניון, מנגד ממשיכה לשמור על חוסר יציבות, אבל עדיין במרחק של תשע נקודות מפורטונה דיסלדורף שבמקום ה-16 המוביל למשחקי מבחן.

תוצאות נוספות
פאדרבורן – הרטה ברלין 2:1 (דניס סרבני 52 / דדריק בואיטה 10 וג'אמילו קולינס 67 בפנדל)
אאוגסבורג – פרייבורג 1:1 (פיליפ מקס 38 / יאניק האברר 51)

עוד באותו נושא: מואנס דאבור

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי