טס למשחק בגרמניה: נחשף הזוכה הגדול במשחק הבינגול של ספורט1

באיירן מינכן נגד דורטמונד בינגול
באיירן מינכן נגד דורטמונד בינגול | ספורט1

יצחק ניר מקיבוץ מענית גבר על עשרות אלפי מנויים שניסו את מזלם במשחק האינטראקטיבי של צ'רלטון. הפרס: טיסה זוגית לגרמניה וזוג כרטיסים למשחק בין מנשנגלדבאך לדורטמונד

(גודל טקסט)

יצחק ניר מקיבוץ מענית הוא הזוכה הגדול של משחק הבינגול של ספורט1. הפרס: טיסה זוגית לגרמניה, אירוח מפנק בבית מלון ושני כרטיסים, עבורו ועבור בן משפחתו, ליציע הכבוד במשחק שבו תארח בורוסיה מנשנגלדבאך את בורוסיה דורטמונד ב-7 במרץ, במסגרת המחזור ה-25 של ליגת הכדורגל הצמודה בעולם. הביקור יתועד ע"י הבונדסליגה ויפורסם בהמשך.

בינגול הוא משחק מקורי וייחודי שפותח על ידי צ'רלטון. מדובר במשחק אינטראקטיבי, שמשוחק במקביל למשחק כדורגל שמשודר בשידור חי, ומתכתב איתו. האירועים שקורים במגרש הכדורגל קובעים את ההתרחשות של המשחק באפליקציה.

במסגרת מבצע הכריסמס של הבונדסליגה, הרצנו את משחק הבינגול על 25 משחקים מהליגה הגרמנית לאורך החודשים נובמבר-דצמבר 2019. עשרות אלפי מנויים של צ'רלטון נכנסו לאתר ולאפליקציה, ושיחקו במשחק במקביל לצפייה במשחקי הליגה הגרמנית, וצברו ניקוד. בסוף המבצע, הקיבוצניק  ממענית, יצחק ניר, הוא זה שצבר את הניקוד הגבוה ביותר וזכה בפרס הגדול.

המשחק הפופולרי ביותר לאורך כל המבצע היה באיירן מינכן מול דורטמונד. כמעט אלפיים שחקנים שיחקו באפליקציה במקביל לשידור משחק העונה, וכמעט חצי מהם, הצליחו לצבור נקודות ולהתקדם במשחק.

 

 

 

 

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי