צפו בתקציר: 2:3 מטורף לבאיירן על פאדרבורן, טעות ענקית לנוייר

סרג' גנאברי חוגג
סרג' גנאברי חוגג | Sebastian Widmann/Bongarts/Getty Images

האלופה הובילה משער של גנאברי (25), אך טעות קשה של השוער אפשרה לנועלת הטבלה להשוות (44). לבנדובסקי כבש (70), אך מישל (75) שוב השווה, עד שהחלוץ הפולני סיפק סיום דרמטי והשלים צמד (88)

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

באיירן מינכן נגד פאדרבורן, נועלת הטבלה. על הנייר כולם היו מהמרים על תבוסה בטוחה לקבוצה הקטנה, אך בסופו של דבר זה נגמר ב-2:3 לאלופה, והיא הצליחה להשיג אותו רק בדקה ה-88. תיקו היה מהווה לא פחות מסנסציה, ויותר מכך, היה מסכן את המקום הראשון.

למרות התצוגה הלא טובה, בסופו של דבר הבווארים השיגו שלוש נקודות שיותירו אותם בפסגה בסיום המחזור ה-23, שיצא לדרך הערב (שישי), ללא קשר לתוצאה של לייפציג השנייה, אשר תפגוש מחר את שאלקה (19:20, ספורט2).

הדברים דווקא הלכו בצורה טובה לבאיירן פתיחה, והיא עלתה ליתרון בדקה ה-25 משער יפה של סרג' גנאברי. קשר הנבחרת סיים מהלך אישי נאה מתוך הרחבה עם בעיטה חזקה ברגל שמאל לרשת. בדקה ה-44, רגע לפני הירידה למחצית, פאדרבורן הצליחה להשוות.

ה-1:1 הגיע אחרי טעות קשה של מנואל נוייר. כדור ארוך שנשלח על ידי הגנת נועלת הטבלה לעבר האגף הימני, לשם עשה תנועה דניס סרבני, הוציא את השוער הוותיק מהשער במטרה לחטוף את הכדור, אך הקשר גבר עליו בקלילות איומה, חדר לרחבה, הטעה את שחקני הגנת באיירן וכבש מקרוב.


שחקני פאדרבורן חוגגים את השוויון (Widmann/Bongarts/Getty Images)

בחצי השני קיוו הבווארים לכבוש שער מהיר, שלא הגיע, והלחץ התחיל לשחק תפקיד. בדקה ה-70 רוברט לבנדובסקי שחרר אנחת רווחה אצל כולם כאשר פתח את הסכר וכבש מקרוב את ה-23 שלו העונה אחרי בישול של גנאברי.

חשבתם שפה זה נגמר? לא ככה חשבה פאדרבורן, שפשוט ראויה למחמאות ענקיות. קורנטן טוליסו איבד כדור במרכז המגרש ודניס יאסטרזמבסקי נשלח קדימה, חדר לרחבה ובעט לעבר השער של נוייר שהדף. הריבאונד נחת לרגליו של סוון מישל, שמקרוב גלגל לרשת, קבע 2:2 בדקה ה-75 והדהים את האליאנץ ארנה. הפולני הכריע את המשחק בדקה ה-88 והעניק נקודות סופר חשובות לחבריו עם סיומת קלה מקרוב אחרי בישול נוסף של גנאברי.


נוייר מאוכזב רגע אחרי ספיגת השער שנבעה מהטעות שלו (GUENTER SCHIFFMANN/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי