צפו בתקצירים: 0:5 ענק ללייפציג בשאלקה, הולאנד שוב כבש ב-0:2 של דורטמונד

שחקני לייפציג
שחקני לייפציג | Frederic Scheidemann/Bongarts/Getty Images

הקבוצה של יוליאן נגלסמן חזרה למקום השני עם ניצחון חוץ ענק. ורנר שבר בצורת, ארבעה בישולים לאנקונקו. החלוץ הנורבגי הגיע ל-40 שערים העונה (הבקיע נגד ברמן). דאבור נפצע והופנהיים חילצה נקודה בתוספת הזמן

(גודל טקסט)

המחזור ה-23 בבונדסליגה שנפתח כבר אתמול (שישי) עם ניצחון קשה של באיירן מינכן נגד פדרבורן (2:3) נמשך היום (שבת) עם לא פחות מחמישה משחקים. בורוסיה דורטמונד השיגה 0:2 חשוב נגד ורדר ברמן כשארלינג הולאנד שוב כבש והעלה אותה למקום השני, אלא שלייפציג שנעלה את יום המשחקים הביסה 0:5 את שאלקה בחוץ וחזרה למקום השני במרחק נקודה מהמוליכה באיירן מינכן.  מואנס דאבור רשם ערב מאכזב כשנפצע בדקה ה-26 אך לפחות קבוצתו השיגה נקודה יקרה ברגע האחרון כשהשוותה ל-1:1 נגד בורוסיה מנשנגלדבאך. קלן פירקה 0:5 את הרטה ברלין במשחק חוץ. 

שאלקה – לייפציג 5:0 
הקבוצה של יוליאן נגלסמן הייתה עייפה אך מרוצה לאחר הניצחון הגדול באנגליה בשמינית גמר ליגת האלופות ולא עצרה. לייפציג חזרה למקום השני בבונדסליגה ועשתה זאת בסטייל עם 0:3 מרשים במשחק החוץ, כשהאלופה באיירן מינכן מובילה בנקודה בלבד.  טימו ורנר כבש לראשונה מזה חודש וגם בישל, אבל גיבור המשחק היה כריסטופר אנקונקו שבישל ארבע פעמים!
 
 
הפתיחה הייתה מושלמת. מרסל סביצר התנהל באין מפריע בדקה הראשונה ושלח פצצה מחוץ לרחבה, 0:1 ללייפציג. ורנר, שסיפק את המסירה, כבש בדקה ה-61 אחרי שקיבל מסירה מאנקונקו, חתך לאמצע ושיגר פצצה לרשת, 0:2. כעבור שבע דקות הוא בישל שוב, הפעם בכדור קרן למרסל הלסטנברג שנגח לרשת. הרעב של לייפציג לא פסק. אנחליניו הצטרף לחגיגה בדקה ה-81 ואמיל פרוסברג היה אחראי על המסמר האחרון כשכבש שער יפה, ועל החתום היה אנקונקו עם עוד בישול.

טימו ורנר. ניצחון קל ללייפציג (Alex Grimm/Bongarts/Getty Images)

 
ורדר ברמן – בורוסיה דורטמונד 2:0 – צפו בתקציר
הצהובים-שחורים שהשיגו ניצחון נהדר בליגת האלופות באמצע השבוע ממש לא מבריקים העונה במשחקי החוץ. גם הפעם זה הלך קשה כשעל אף שליטה מרשימה בכדור הקבוצה של לוסיאן פאברה לא הצליחה לייצר יותר מדי הזדמנויות. בדקה ה-52 היא נעזרה במצב נייח כאשר ג'יידון סאנצ'ו, כרגיל, הרים קרן נפלאה, והבלם דן אקסל זגאדו סיים כמו גדול מהאוויר לרשת. 

כעבור 14 דקות הניצחון הובטח. אשרף חכימי פרץ באגף ימין ומסר להולאנד שהתגבר כרגיל על הבלם וסיים ללא בעיות, 0:2 לדורטמונד. חשבתם שהחלוץ שהתעלל בפריז סן ז'רמן יעצור? אז שהו שלא. שער תשיעי בליגה בשישה משחקים וה-12 בשמונה משחקים ובעיקר: שער מספר 40 העונה. פאברה הבין שהמשחק גמור ובדקה ה-77 החליף את סאנצ'ו כדי שינוח. האורחת, שמרה על שער נקי זו הפעם השנייה ברציפות וגם זו סיבה למסיבה.



השחקן הכי חם באירופה. ארלינג הולאנד (PATRIK STOLLARZ/AFP via Getty Images)
 

 
בורוסיה מנשנגלדבאך – הופנהיים 1:1 – צפו בתקציר
יום רע במיוחד למואנס דאבור. החלוץ נפצע ונאלץ לנטוש את המגרש כבר בדקה ה-26 (איחלאס בבו החליף אותו) כשקבוצתו כבר נקלעה לפיגור 1:0. בדקה ה-11 לאחר קרן קצרה, מרקוס טורהאם הצליח להסיט את הכדור לאחור לבלם מתיאס גינטר ששלח בעיטה נהדרת לרשת, 0:1.

בדקה ה-74 אלאסן פלאה היה יכול להכריע את המשחק כשקבוצתו זכתה לפנדל אלא שהחלוץ הצרפתי לא עמד בלחץ וסחט הצלה מדהימה מאוליבר באומן. והמארחת שילמה על כך ביוקר, ועוד איך. סיום המשחק היה דרמטי במיוחד. עמוק בתוספת הזמן (90+2) הבלם לוקה ריביירו שעלה מהספסל חמש דקות קודם לכן, השווה והעניק נקודה יקרה לקבוצתו של דאבור במאבק על אירופה. בזכות הנקודה הופנהיים מדורגת שביעית במרחק שתי נקודות מהליגה האירופית.


אלאסן פלאה מחמיץ את הפנדל (Christof Koepsel/Bongarts/Getty Images)
 

 
הרטה ברלין – קלן 5:0
משחק התחתית בין המדורגת 13 למדורגת 14 היה אמור להיות צמוד ואגרסיבי, אך זה נגמר בניצחון במעמד צד אחד. קלן, שרשמה ניצחון ליגה שלישי בחמשת המשחקים האחרונים, הכריעה את המשחק תוך 37 דקות וחלפה על יריבתה. החלוץ ג'ון קורדובה כבש כבר בדקה הרביעית בהקפצה בזכות התערבות של שחקן הגנה והכפיל את התוצאה בדקה ה-22 בנגיחה נהדרת. בדקה ה-37 השוער הוותיק רונה יארסטיין ניסה להדוף אבל דחק לשערו הוא והיה חסר מזל. פלוריאן קיינץ כבש את הרביעי באחד על אחד בדקה ה-62 והשער היפה במשחק הגיע כעבור שבע דקות כאשר החלוץ מארק אות' כבש בכדור חופשי מושלם.


שחקני קלן חוגגים ניצחון חוץ ענק (Maja Hitij/Bongarts/Getty Images)

 

 
במשחק נוסף: פרייבורג – פורטונה דיסלדורף 2:0
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי