סעיף השחרור של הולאנד נחשף, ריאל מדריד אורבת

ארלינג הולאנד חוגג
ארלינג הולאנד חוגג | INA FASSBENDER/AFP via Getty Images

לילד הפלא אופציית יציאה בסך 75 מיליון יורו, אך היא תהיה תקפה רק בינואר 2021. הבלאנקוס צפויים לנסות להחתימו בלי קשר להצטרפות אפשרית של אמבפה בקיץ

(גודל טקסט)

ארלינג הולאנד הוא כנראה השחקן הכי מדובר בעולם בחודש האחרון. החלוץ הנורבגי בן ה-19, שהצטרף לדורטמונד בחלון ההעברות של ינואר, פשוט זורח מאז הגיע לגרמניה ובשמונה הופעות בלבד בכל המסגרות הספיק להפציץ 12 שערים, כאשר הצמד מול פריז סן ז'רמן בשמינית גמר ליגת האלופות כמובן היה היוקרתי ביותר.

כעת בבילד הגרמני דווח כי לילד הפלא סעיף שחרור שנראה זול ביחס למחירי השוק כיום – 75 מיליון יורו "בלבד". הסעיף לא תקף לקיץ, אלא לחלון ההעברות של ינואר 2021. ה"אס" הספרדי פרסם היום (שישי) שמי ששמה את עינה על הכוכב הצעיר היא ריאל מדריד.

הבעיות של הבלאנקוס בחוד ברורות לכולם, כאשר מלך השערים שלה ב-2020 בינתיים הוא איסקו, שסיפק שלושה כיבושים. ההימור על לוקה יוביץ' בקיץ נראה כלא מוצלח כרגע, והוא גם לא זוכה ליותר מדי דקות מזינדין זידאן, והולאנד ישתלב היטב במדיניות ההחתמות הצעירות שביצעו הלבנים בחלונות האחרונים.

מדובר כאמור במחיר סביר, כשאסור לשכוח שעל יוביץ' שולמו 60 מיליון יורו, על ויניסיוס ג'וניור 45 ועל רודריגו 40, כך ש-75 מיליון יורו על הולאנד נראים באמת כסכום קטן ביחס לתמורה. עם זאת, זה לא אומר שבמועדון לא יילכו בכל הכוח גם על קיליאן אמבפה בקיץ, כאשר לכוכב פ.ס.ז' נותרה עוד שנה לסיום חוזהו, דבר שעשוי להפחית במעט את המחיר האסטרונומי הצפוי עבורו.


אמבפה. אפשר רק לדמיין שיתוף פעולה בינו לבין הולאנד (GEOFFROY VAN DER HASSELT/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי