צפו בתקציר: דיסלדורף הוליכה 0:3 בהפסקה, הרטה ברלין השוותה ל-3:3

דיסלדורף נגד הרטה ברלין
דיסלדורף נגד הרטה ברלין | Lukas Schulze/Bongarts/Getty Images

קרב התחתית רב השערים נפתח ביתרון מוחלט של המארחת שהוליכה 0:2 בדקה התשיעית ו-0:3 אחרי 45 דקות. בליץ של 11 דקות בו כבשה האורחת שלישייה כולל שער עצמי, הביא לשוויון

(גודל טקסט)

המחזור ה-24 בבונדסליגה יצא לדרך הערב (שישי) עם קרב התחתית המרתק ורב השערים שבו הוליכה פורטונה דיסלדורף בביתה 0:3 כבר במחצית הראשונה מול הרטה ברלין, אך האורחת כבשה במחצית השנייה שלושה שערים משלה בתוך 11 דקות, כולל שער עצמי, בדרך לשוויון מדהים – 3:3.

כבר בדקה השישית עלתה המארחת ל-0:1 משער של הטורקי קנאן קראמאן. הפתיחה החלומית של האורחת נמשכה ובדקה התשיעית כבר 0:2 כשהכובש הפעם הוא אריק תומי מבישול של מתיאס צימרמן. דיסלדורף לא הרפתה ודקה אחת בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה כבש קראמאן את שערו השני במשחק מבישול שני שרשם צימרמן והמארחת ירדה להפסקה ביתרון 0:3.

הרטה חזרה למשחק בגדול בתוך שתי דקות: בדקה ה-64 כבש תומי שער עצמי ובדקה ה-66 הבקיע מתיאוס קוניה את השער השני לזכות האורחת וצימק ל-3:2. הבליץ המטורף של הרטה נמשך ובדקה ה-75 היא זכתה בפנדל אותו הפך שחקן הרכש הנוצץ קשישטוף פיונטק לשער שקבע 3:3 מדהים אחרי שלושה שערים בתוך 11 דקות. 

המארחת שהגיעה למשחק מהמקום ה-16 המוביל למבחנים, נותרה בו כשלה 21 נקודות. מנגד הרטה ברלין האורחת עלתה למקום ה-13 עם 27 נקודות.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי