אביו של הולאנד רומז: "הליגה הספרדית מתאימה מאוד לבן שלי"

ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד | Joern Pollex/Bongarts/Getty Images

שחקן העבר אלף-אינגה הולאנד לא שלל מעבר לריאל מדריד שמקושרת באופן קבוע לשמו של כוכבה הצעיר של דורטמונד: "מה שצריך לקרות יקרה. אני גאה בו"

(גודל טקסט)

ארלינג הולאנד הוא כמובן אחד הכדורגלנים הכי מדוברים בעולם בימים אלו, עם עונת פריצה בלתי נתפסת שהחלה במדי זלצבורג ונמשכת במדי דורטמונד, אליה הצטרף בחלון ההעברות של חודש ינואר. גם אביו, אלף-אינגה הולאנד, היה כדורגלן ושיחק בין היתר בלידס ומנצ'סטר סיטי. כעת הוא התראיין ודיבר על עתיד בנו המוכשר, שכבש העונה עשרה שערים בליגת האלופות.

"אני שמח מאוד עבורו ועבור דורטמונד", אמר שחקן העבר ל"אס" הספרדי. "הדבר הכי חשוב מבחינתי זה שהוא ימשיך לצמוח כמו שהוא עושה את עכשיו. הוא תמיד היה מלך השערים, אבל הוא מספק גם הרבה בישולים. אני מאוד גאה בו".

"דורטמונד אמרה לנו שהיא מחפשת שחקן כמוהו ושהמטרה היא ללכת הכי רחוק, גם בבונדסליגה וגם בתחרויות האירופאיות", הוסיף הולאנד האב. מצבה הנוכחי של ריאל מדריד והבעיות בהתקפה גורמות לשם הכוכב הצעיר להיות קשור פעם אחר פעם בנוגע למעבר אפשרי למועדון. על כך הוא אמר: "השם שלו הוזכר עם יותר ממאה קבוצות, אבל זה נכון שהליגה הספרדית מתאימה מאוד לבן שלי. אי אפשר לדעת מה יהיה, מה שצריך לקרות יקרה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי