לפני הגומלין בצרפת: "דורטמונד פנתה לשחקן פריז סן ז'רמן"

שחקני דורטמונד חוגגים
שחקני דורטמונד חוגגים | Joern Pollex/Bongarts/Getty Images

לפי התקשורת הבלגית, הצהובים-שחורים החלו במגעים לצירופו של תומא מונייה, שעשוי לתפוס את מקומו של אשרף חכימי החל מהעונה הבאה. וגם: האם מרקו רויס גמר את העונה?

(גודל טקסט)

ארבעה ימים לפני גומלין שמינית גמר ליגת האלופות בצרפת מול פריז סן ז'רמן, בורוסיה דורטמונד תתארח מחר (שבת החל מ-19:20, ישיר בספורט4) אצל בורוסיה מנשנגלדבאך לקרב צמרת סופר מסקרן במסגרת המחזור ה-25 בבונדסליגה ותקווה לרשום ניצחון חמישי ברציפות בכל המסגרות. המאזן של דורטמונד מול גלדבאך בעשרת המשחקים האחרונים ביניהן עומד על לא פחות מעשרה ניצחונות (תשעה בליגה ואחד בגביע).

אחרי 24 מחזורים בגרמניה, דורטמונד ניצבת במקום השלישי עם 48 נקודות, שתיים יותר ממנשנגלדבאך הרביעית וארבע מתחת למוליכה באיירן מינכן. למרות המאזן האדיר בעשרת המשחקים האחרונים, על כמה קשה המשימה שניצבת בפני הצהובים שחורים יעיד הנתון הבא: גלדבאך ניצחה בשמונה מתשעת משחקי הבית האחרונים שלה בבונדסליגה, כשההפסד האחרון והיחיד העונה באצטדיונה הביתי היה מול לייפציג אי שם בסוף חודש אוגוסט.

בנוגע למרקו רויס, שנפצע לפני כחודש, בגרמניה מדווחים שהכוכב, שאמור היה להיעדר מספר שבועות, סובל מפציעה חמורה משחשבו והוא נמצא בספק ליורו 2020 שייערך בקיץ. באשר לנגיף הקורונה, כמות מצומצמת מאוד של אנשי דורטמונד, שתורכב משחקני הקבוצה והצוות המקצועי, תמריא ביום שלישי בבוקר במטוס פרטי לפריז במטרה לצמצם ככל הניתן את האפשרות להידבק במחלה. בנוסף, במועדון הורו לשחקנים לא להצטלם עם אוהדים ואף להימנע ממגע.

רגע לפני אותו משחק חשוב בפריז, בבלגיה פורסם שדורטמונד החלה במגעים לצירופו של מגן אלופת צרפת תומא מונייה, שחוזהו בעיר האורות יסתיים בקיץ לאחר ארבע עונות. מונייה, מגן נבחרת בלגיה, עשוי להצטרף כאמור ללא תמורה ולתפוס את מקומו של אשרף חכימי הנהדר, שהפך לאחד השמות החמים באירופה וישוב ככל הנראה לריאל מדריד ממנה הוא הושאל לדורטמונד. במקביל, דורטמונד ממשיכה במאמצים לצירוף ג'וד בלינגהאם בן ה-16 מברמינגהאם סיטי, בו מעוניינת גם מנצ'סטר יונייטד שמנסה להקדים את הקבוצה הגרמנית במירוץ להחתמת ילד הפלא האנגלי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי