צפו בשערים: 0:4 מרשים ללברקוזן, לייפציג סיימה בתיקו מאכזב

פאוליניו ובלערבי חוגגים
פאוליניו ובלערבי חוגגים | Alex Grimm/Bongarts/Getty Images

הקבוצה של פטר בוס עלתה למקום הרביעי בבונדסליגה עם ניצחון מוחץ על פרנקפורט, השנייה בטבלה פספסה הזדמנות להתקרב לבאיירן המוליכה, עם 0:0 נגד וולפסבורג. פרייבורג גברה על אוניון ברלין, תיקו בין הרטה לברמן

(גודל טקסט)

המחזור ה-25 בבונדסליגה שהחל ביום שישי בניצחונה של פ.צ. קלן על פאדרבורן 1:2, נמשך היום (שבת). באייר לברקוזן אירחה את איינטרכט פרנקפורט והביסה אותה 0:4 שהעלה אותה למקום הרביעי בטבלה. לייפציג התארחה אצל וולפסבורג והסתפקה ב-0:0 שהותיר אותה שנייה, במרחק של שתי נקודות מהמוליכה באיירן מינכן.

שאלקה אירחה את הופנהיים ללא מואנס דאבור הפצוע, המשחק הסתיים ב-1:1. ורדר ברמן התארחה אצל הרטה ברלין, הובילה 0:2 והסתפקה ב-2:2, ופרייבורג אירחה את אוניון ברלין וניצחה אותה 1:3. מאוחר יותר, דורטמונד תתארח אצל מנשנגלדבאך.


באייר לברקוזן – איינטרכט פרנקפורט 0:4  
הניצחון הביתי העלה את לברקוזן ומאמנה פטר בוס למקום הרביעי בטבלה והפך אותה לחלק מחבורת הצמרת. המארחת פתחה חזק וכבר בדקה הרביעית העלה אותה קאי האברץ ליתרון 0:1. הלחץ של לברקוזן נמשך ובדקה ה-14 הבקיע כרים בלערבי שער נוסף וקבע 0:2. פתיחת המחצית השנייה דמתה לראשונה, לברקוזן שלטה ובדקה ה-49 כבש פאוליניו והעלה את יתרון לברקוזן ל-0:3. חלפו רק שש דקות ופאוליניו כבש עוד שער בדקה ה-55 והעמיד את התוצאה על 0:4 מרשים.


פאוליניו חוגג צמד (Alex Grimm/Bongarts/Getty Images)

וולפסבורג – לייפציג 0:0
השנייה בטבלה, לייפציג, החמיצה הזדמנות להשוות את מספר הנקודות שלה לזה של המוליכה באיירן מינכן אחרי התיקו 0:0 במשחק החוץ אצל השביעית בטבלה. לייפציג נותרה במקום השני כשלה 50 נקודות מול 52 של באיירן שעדיין לא שיחקה במחזור זה.

הרטה ברלין – ורדר ברמן 2:2
ורדר ברמן שקועה עמוק במקום ה-17 בטבלה והיא הגיעה לברלין בידיעה שרק ניצחון יותיר לה סיכוי להיאבק על עוד עונה בבונדסליגה. החלוץ ג'וש סרג'נט בדקה השלישית והקשר דייבי קלאסן בדקה השישית, העלו אותה ליתרון מהיר של 0:2. עוד לפני ההפסקה צימקה הרטה ל-2:1 משער של ניקלאס שטארק בדקה ה-41 והשוותה על ידי מתיאוס קוניה שכבש בדקה ה-61.


פרייבורג – הרטה ברלין 1:3
רולאנד סלאי ההונגרי העלה את המארחת ליתרון 0:1 בדקה ה-34, כריסטיאן גינתר הכפיל את התוצאה וקבע 0:2 לפרייבורג בדקה ה-55. סבסטיאן אנדרסון השבדי צימק בדקה ה-61 ל-2:1. רובין קוך הבטיח את ניצחון המארחת כשכבש בדקה ה-82 והעמיד את התוצאה על 1:3.


שאלה מול הופנהיים. חלוקת נקודות צודקת ( Christof Koepsel/Bongarts/Getty Images) 

שאלקה – הופנהיים 1:1
הופנהיים, עדיין ללא מואנס דאבור הפצוע, רשמה משחק חמישי ללא ניצחון בעוד שהמארחת קטעה רצף של שני הפסדים ועלתה למקום השישי בטבלה. ווסטון מקני האמריקאי כבש בדקה ה-20 והעלה את שאלקה ל-0:1. כריסטוף באומגארטנר האוסטרי השווה בדקה ה-69 ל-1:1.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי