Sport1 Banner

צפו: אמבולו העניק לגלדבאך 1:2 יקר בדרבי, שנערך ללא קהל

שחקני בורוסיה מנשנגלדבאך חוגגים
שחקני בורוסיה מנשנגלדבאך חוגגים | INA FASSBENDER / Contributor

החלוץ סיים מהלך קבוצתי באלגנטיות (32) והעביר כדור שהוביל לשער עצמי של מורה (70) בדרך ל-1:2 על קלן, שצימקה מרגליו של אות (81), במשחק השלמה שנערך בדלתיים סגורות בעקבות התפשטות נגיף הקורונה

(גודל טקסט)

לראשונה בתולדות הבונדסליגה נערך הערב (רביעי) משחק כדורגל ללא קהל, זאת בעקבות משבר הקורונה העולמי והחשש מהתפשטות הנגיף. מי שיצאה עם ידה על העליונה היא בורוסיה מנשנגלדבאך, שהשיגה 1:2 יוקרתי על קלן המתאוששת בדרבי של חבל הריין במשחק השלמה מהמחזור ה-21. למרות שהבורוסיה פארק היה ריק מצופים, אוהדי גלדבאך התקהלו מחוץ לאצטדיון ובשלבים מסוימים של ההתמודדות ניתן היה לשמוע את השירה שלהם היטב.

הסכר נפרץ בדקה ה-32, כשבריל אמבולו הבקיע את שערו השביעי העונה בליגה. החלוץ בן ה-23 סיים באלגנטיות עם רגלו השמאלית לפינה הרחוקה מתוך הרחבה לאחר מהלך קבוצתי מבריק והוריד את קבוצתו להפסקה ביתרון מינימלי. בדקה ה-70 גלדבאך סגרה את הסיפור, כאשר כדור רוחב של אמבולו הסתיים בשער עצמי אומלל של חורחה מורה הספרדי בן ה-22. למרות הפיגור הכפול, קלן לא הרימה ידיים וצימקה בדקה ה-81 מרגליו של מארק אות' שהפציץ לרשת העליונה, אך אף אחד לא יזכור לו את את הגול, כי בדקה ה-93 הוא קיבל הזדמנות פז לאזן את התוצאה ובעט היישר לגופו של יאן זומר.

אחרי ההפסד לבורוסיה דורטמונד במחזור שעבר, גלדבאך התאוששה עם ניצחון קטן-גדול בדרבי וטיפסה למקום הרביעי בטבלה עם 49 נקודות, שש פחות מבאיירן מינכן המוליכה. בעוד ארבעה ימים (ראשון ב-16:30, ישיר בערוצי ספורט1), החבורה של מרקו רוזה תתארח אצל פרנקפורט ותקווה לשפר עמדות לקראת המשך מאבקי הצמרת. מנגד, קלן נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים ונותרה במרכז הטבלה עם 32 נקודות. במחזור הקרוב (שבת ב-16:30, ישיר בערוצי ספורט1), היא תנסה לשוב למסלול הניצחונות במשחק ביתי מול מיינץ.


לראשונה בתולדות הבונדסליגה, משחק בדלתיים סגורות (Gettyimages)

חגג בצורה צינית. בריל אמבולו (Gettyimages)

חזק בצמרת הגבוהה. שחקני מנשנגלדבאך (Gettyimages)

עוד באותו נושא: בריל אמבולו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי