ראשי הבונדסליגה הודיעו סופית: גם המחזור הקרוב נדחה

רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי | CHRISTOF STACHE/AFP via Getty Images

הליגה הגרמנית נכנעה גם היא לקורונה, על אף שתכננה לשחק בסוף השבוע הנוכחי ללא קהל. עוד לפני כן, טיאגו אלקנטרה תקף את ההתאחדות: "תפסיקו להיות טיפשים"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

הבונדסליגה נכנעה גם היא באופן סופי לנגיף הקורונה המתפשט בכל רחבי אירופה. לאחר שתכננו בהתחלה לקיים את המחזור ה-26 ללא קהל, ואחריו להשבית את הפעילות עד ה-2 באפריל, ראשי הליגה הודיעו אחר הצהריים (שישי) כי גם משחקי סוף השבוע בשני הדרגים הבכירים של הכדורגל הגרמני בוטלו.

בכך מצטרפת הליגה הגרמנית לארבע הליגות הגדולות האחרות באירופה. ההחלטה מגיעה כמובן לאחר ששלושה שחקנים בליגת המשנה אובחנו כחולי קורונה, שניים מתוכם מהאנובר שהכניסה את כל שחקניה לבידוד.

"המטרה היא לסיים את העונה לקראת הקיץ – מנקודת המבט הספורטיבית, אך בייחוד מכיוון שסיום מוקדם של העונה עלול להביא להשלכות קיומיות עבור חלק מהמועדונים", נכתב בהודעה הרשמית של הבונדסליגה.

עוד לפני שהוחלט לבטל גם את המחזור הקרוב, מי שהביע דאגה גדולה היה טיאגו אלקנטרה, הקשר הספרדי של באיירן מינכן, שניצל את חשבון הטוויטר שלו כדי למתוח ביקורת קשה על ההתאחדות. טיאגו כתב: "זה מכוון ל-DFL (ההתאחדות הגרמנית) – אתם לא אחראיים. זה מטורף, בבקשה תפסיקו להיות טיפשים ותתחברו למציאות. בואו נהיה כנים, יש הרבה נושאים שהם הרבה יותר חשובים מכל ענף ספורט". יצוין כי השחקן בן ה-28 נעדר מהאימונים האחרונים בשל מחלות.

טיאגו. תקף את ההתאחדות בחריפות (BEN STANSALL/AFP via Getty Images)
טיאגו. תקף את ההתאחדות בחריפות (BEN STANSALL/AFP via Getty Images)

קרל היינץ רומינגה, מנכ"ל באיירן, היה קצת מתון יותר: "אין לנו מקרה חיובי (הידבקות בקורונה) בבונדסליגה. בפרמיירליג ובפורמולה 1 יש, למשל. בסופו של דבר הליגה תשבית את פעילותה. אני חושב שאנחנו מנהלים את הפחד באחריות ותמיד בקנה אחד עם ההמלצות. זה בסדר שיש פאניקה". הוא הוסיף כי עובדי המועדון התנהלו כרגיל בימים אלה על אף ההתפרצות הניכרת של נגיף הקורונה בגרמניה.

בהמשך הוא פנה לאוהדים: "אל תגיעו למשחק, בבקשה, אל תתקהלו סביב האצטדיון ואל תעודדו מבחוץ. עלינו לעשות הכל כדי שהנגיף לא יתפשט במהירות". המאמן האנזי פליק אמר: "נגיע למשחק בצורה מקצוענית כרגיל, עלינו לקבל את זה ולהתמקד במשחק".

האלופה הייתה אמורה להתארח מחר אצל אוניון ברלין, עליה גברה 1:2 בסיבוב הראשון, בזמן שהמשחק נגד צ'לסי בליגת האלופות בשבוע הבא נדחה כמובן. ב-11 משחקי הליגה האחרונים הבווארים רשמו עשרה ניצחונות ותיקו, מה שאפשר להם להשתלט מחדש על הפסגה בפער של ארבע נקודות מהשנייה בורוסיה דורטמונד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי