בגלל פיני זהבי: באיירן מינכן חוששת מעזיבה של דויד אלאבה

דויד אלאבה
דויד אלאבה | Christian Kaspar-Bartke/Bongarts/Getty Images

המגן האוסטרי עומד למנות את סוכן העל הישראלי לנציגו, מה שגורם לאלופת הבונדסליגה לחשוב כי הוא פוזל לכיוון ריאל מדריד או ברצלונה, כפי שקרה עם רוברט לבנדובסקי ב-2018

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

נורה אדומה נדלקה היום (ראשון) בבאיירן מינכן: הבווארים חוששים כי דויד אלאבה מעוניין לעזוב לריאל מדריד או לברצלונה, זאת לאור העובדה שהמגן האוסטרי עומד למנות את פיני זהבי לסוכנו – כך דווח ב"בילד" הגרמני. חוזהו של אלאבה בשורות אלופת הבונדסליגה מסתיים ב-2021 והשחקן עצמו השאיר את הדלת למעבר אפשרי פתוחה בחודשים האחרונים.

הסיבה העיקרית לחשש של באיירן היא שב-2018, רוברט לבנדובסקי שכר את שירותיו של סוכן העל הישראלי על מנת שזה יסדר לו מעבר לריאל מדריד – דבר שלא יצא לפועל בסופו של דבר, כיוון שהבווארים הצליחו לשכנע את החלוץ להאריך את חוזהו בתום משא ומתן קדחתני.

על פי הדיווח, אביו של אלאבה, ג'ורג', מכיר את זהבי כבר עשור ובימים אלו מנהל איתו מגעים במטרה לשדך אותו למגן בן ה-27. כישוריו של זהבי מוכרים היטב לכל מועדוני העלית של הכדורגל האירופי, לאחר שבשנים האחרונות הישראלי היה אחראי, בין השאר, למעברו של ניימאר מברצלונה לפריז סן ז'רמן תמורת סכום שיא של 222 מיליון יורו, וגם לחתימה של ז'וזה מוריניו כמאמן טוטנהאם לפני מספר חודשים.

זהבי. גורם לבאיירן מינכן לרעוד (FRANCK FIFE/AFP via Getty Images)
זהבי. גורם לבאיירן מינכן לרעוד (FRANCK FIFE/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי