דיווח בגרמניה: הבונדסליגה תחודש בחודש מאי

שחקני באיירן מינכן
שחקני באיירן מינכן | SASCHA SCHUERMANN/AFP via Getty Images

לפי 'קיקר' 36 הקבוצות בשתי הליגות הראשונות הסכימו לדחות את המשחקים עד ה-30.4 ולקיים את המחזורים הראשונים ללא קהל. יו"ר באיירן מינכן רומניגה: "אפשר לשחק עד ספטמבר"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

ציר הזמן שפרסמה אופ"א עם התפרצות הקורונה לפני כשבועיים, הולך ומאבד רלוונטיות ככל שהימים עוברים והמגפה הולכת ומתפשטת. למרות זאת בגרמניה מדווחים שהליגה עשויה לחזור כבר בחודש מאי. לפי 'קיקר' כל 36 הקבוצות בשתי הליגות הראשונות אישרו את הדחייה עד ה-30 באפריל כאשר הכוונה היא לחזור לשחק בחודש מאי ללא קהל.

יו"ר באיירן מינכן, קרל היינץ רומניגה, אף הגדיל לעשות הבוקר (שלישי) כשטען שאם צריך לדחות את עונת 2020/21 עד החורף הבא, אז שזה מה שייעשה לטובת סיום העונה הנוכחית: "חייבים לסיים את העונה הזו. קודם כל מסיבות ספורטיביות, אבל כמובן שגם כדי למזער נזקים כלכליים ככל שניתן. אם לא נוכל לסיים את העונה הזו בזמן, אז כדאי גם לקחת בחשבון תרחיש שנסיים את הליגה בספטמבר ונפתח את עונת 2020/21 בחורף".

"אנחנו נהיה במצב קצת יותר טוב משאר קבוצות הליגה", הודה רומניגה בהתייחסותו לבאיירן מינכן, "אבל גם אנחנו נסבול מקשיים כלכליים אם לא נשחק כדורגל במשך כל כך הרבה זמן. אנחנו מחכים שתתחיל תקופה חמה (מבחינת מזג אוויר) ונראה כיצד דברים יושפעו מכך. אנחנו לא באמת יודעים כמה זמן זה יימשך ומובן שמעתה עסקאות  יצטרכו להיות הגיוניות ושפויות יותר, כל העסקים יצטרכו לפעול בהיגיון".


שחקני באיירן מינכן (Clive Mason/Getty Images)

רומניגה גם טוען שלא תהיה לאופ"א ברירה אלא לסגת בשלב זה מתוכנית ה"פייר פליי הפיננסי" ומהרעיון של הקמת "סופרליגה": "יהיה צורך לאפשר לבעלי קבוצות להזרים כספים כדי למנוע קריסה. לא תהיה אחרת אפשרות לשלם לשחקנים ולעובדי המועדון. גם לא תהיה אפשרות להקמת ליגה בעשר השנים הבאות, לא משנה איך הגלגל יסתובב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי