חודשיים לאחר עזיבת קלינסמן: הרטה מינתה את ברונו לבאדיה

ברונו לבאדיה
ברונו לבאדיה | Ronny Hartmann/Bongarts/Getty Images

בבירת גרמניה מצאו מחליף למאמן שהתפטר בפברואר האחרון והכריזו על חתימתו של המאמן בן ה-54, שבימיו כשחקן הגיע לשיא בבאיירן מינכן. קבוצתו האחרונה על הקווים הייתה וולפסבורג ב-2019

קבוצות: הרטה ברלין
(גודל טקסט)

חודשיים פחות יומיים מאז שהתפטר יורגן קלינסמן מתפקיד מאמן הרטה ברלין, אחרי 77 ימים בלבד בתפקיד, היום (חמישי), כשקבוצות הבונדסליגה מתחילות אט-אט לשוב לאימונים בכפוף להוראות משרד הבריאות במדינה, הודיעה הרטה ברלין על מאמנה החדש – ברונו לאבדיה.

לבאדיה בן ה-54 חתם על חוזה עד 2022 ובשבוע הבא אמור להתחיל את עבודתו באופן רשמי, אז גם יוצג. לבאדיה בשיא הקריירה, בין השנים 1991 ל-1994, שיחק בבאיירן מינכן ובשנים אלו גם רשם שתי הופעות בנבחרת גרמניה, אחרי שב-1987 שיחק בנבחרת מערב גרמניה עד גיל 21. מאז החל לאמן ב-2003 הוא עבר בדרמשטאט, גרויטר פית', באייר לברקוזן, המבורג, שטוטגרט, קדנציה נוספת בהמבורג וקבוצתו האחרונה הייתה וולפסבורג בעונת 2018/19, שכמאמנה רשם ארבעה ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו ושישה הפסדים ובקיץ 2019 עזב.

תשעה מחזורים לסיום העונה, בתקווה שזו תתחדש ותסתיים, ינסה לבאדיה להשאיר את הרטה בליגה והוא למעשה יחליף בתפקיד את אלכסנדר נורי שהיה בצוות של קלינסמן והדריך את הקבוצה מאז עזיבתו. הרטה במקום ה-13 בטבלה  עם שבעה ניצחונות בלבד ב-25 מחזורים, אולם רחוקה 10 נקודות מוורדר ברמן שבמקום ה-17 והלפני אחרון. בינואר האחרון היא רכשה שחקנים בכ-70 מיליון יורו, ביניהם קשישטוף פיונטק שנרכש ממילאן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי