דיווח בגרמניה: מנואל נוייר רוצה להרוויח 20 מיליון יורו בעונה

מנואל נוייר
מנואל נוייר | Michael Regan/Getty Images

לפי 'בילד' השוער הגרמני בן ה-34 של באיירן מינכן רוצה לחתום על חוזה ארוך טווח לחמש שנים ולשדרג את שכרו בשישה מיליון יורו, כדי לבסס שוב את מעמדו בקבוצה

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

המו"מ מול באיירן מינכן למנואל נוייר ממשיך לייצר כותרות. בשבועות האחרונים דווח שהשוער בן ה-34 שיסיים את חוזהו בקיץ 2021, טרם הגיע להסכמות בגלל דרישתו להמשיך את כהונתו בבירת בוואריה לחמש שנים נוספות, אך היום (שישי) ב'בילד' חשפו סיבה נוספת.

למרות הירידה ביכולת מאז חזר מפציעה בקיץ 2018, נוייר דרש מבאיירן מינכן להרוויח לא פחות מ-20 מיליון יורו בעונה, כאשר מדובר בשדרוג של שישה מיליון יורו מהסכום המקורי. מדוע כל כך הרבה? לפי ההסבר של השוער שהוא מוטרד מכך ששחקנים אחרים בקבוצה מרוויחים הרבה יותר ממנו כמו לואקס הרננדס שמקבל 17 מיליון יורו.

בנוסף הוא מוטרד מאי הוודאות לגבי העונה הבאה בשל הצטרפותו של אלכסנדר נובל משאלקה לעונה הבאה והוא מאמין שחתימה על חוזה ארוך טווח בעל שכר משודרג תבסס שוב את מעמדו ובמועדון יחשבו פעמיים אם להוריד אותו לספסל.

יש לציין כי בגלל סיבות אלו, בגרמניה מאמינים שנוייר יעזוב את באיירן מינכן כבר בעונה הבאה. כעת צ'לסי נשמעת כמועמדת העיקרית לצרפו, מכיוון שהיא מחפשת מחליף לא יקר במיוחד לקפה ושוער נבחרת גרמניה יכול להפוך לבינגו של פרנק למפארד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי