דיווח: הבונדסליגה עשויה לחזור ב-9 במאי בדלתיים סגורות

בונדסליגה, צלחת הליגה הגרמנית
בונדסליגה, צלחת הליגה הגרמנית | Christian Kaspar-Bartke/Bongarts/Getty Images

בגרמניה טוענים שהליגה הראשונה תשוב כבר בחודש הבאה עם הגבלה של 126 איש בתכולת האצטדיון: "הדברים יהיו תלויים בהמון גורמים אחרים", הסביר דובר ההתאחדות הגרמנית

(גודל טקסט)

מכל הליגות באירופה מסתמן שהגרמנית היא הראשונה לחזור לשגרה. באיירן מינכן ובורוסיה דורטמונד כבר חידשו את האימונים בכפוף להוראות משרד הבריאות וגם ראשי הבונדסליגה מתכוונים לחדש את המשחקים כבר בחודש הבא, כך דיווח היום (שישי) ב'בילד'.

לפי העיתון הגרמני, ישנה אפשרות לחדש את הליגה כבר ב-9 במאי כאשר המשחקים ייערכו בדלתיים סגורות עד להודעה חדשה: "כרגע אנחנו דנים רק בתוכניות – כל שאר הדברים יהיו תלויים בהמון גורמים חיצוניים אחרים", הסביר דובר ההתאחדות הגרמנית.

למעשה לפי ההסכם, אם הליגה אכן תחודש תהיה הגבלה של 126 איש בתכולת האצטדיון שיכללו שחקנים, צוותי אימון, ארבעה מביאי כדורים, אנשי ביטחון, נציגים משני המועדונים ומקסימום 30 עיתונאים.

גרמניה היא אחת מארבע המדינות עם מספר הנדבקים הגבוהה ביותר בעולם עם 118,235 נדבקים נכון להיום כאשר נודעו על 5,323 מקרים חדשים ביממה האחרונה ונרשמו בסך הכל 2,607 מקרי מוות מווירוס הקורונה.


גם אם הליגה תחזור, לא נזכה לראות את התמונות האלו לתקופה ארוכה. אוהדי באיירן מינכן (Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי