החלום הגדול, בורוסיה דורטמונד וזלאטן: ארלינג הולאנד בראיון

ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד | PATRIK STOLLARZ/AFP via Getty Images

החלוץ הנורבגי בן ה-19 מכריז: "אני מכור להבקעת שערים" ומצהיר: "החלום שלי לזכות עם הקבוצה שלי בליגת האלופות. אני לא מדבר על מועדונים אחרים". על השבדי: "שנינו גבוהים אבל עם סגנון משחק אחר". וגם: ההבטחה

(גודל טקסט)

רק רוברט לבנדובסקי כבש יותר שערים השנה (במדי הקבוצות והנבחרות גם יחד) מאשר ארלינג הולאנד, החלוץ הנורבגי הנפלא שמצא את הרשת כבר 40 פעמים העונה, וקשה להאמין שהוא רק בן 19. חלוצה של בורוסיה דורטמונד התראיין למגזין האנגלי "Four-Four-Two" ואישר: "אני מכור להבקעת שערים". הוא דיבר על הבחירה בקבוצה בצהוב-שחור בצל אינסוף השמועות שקושרות אותו לריאל מדריד.

 
 
במהלך הראיון הולאנד לבש חולצה עם הכיתוב: "השטן מקנא בי" ואמר בחיוך: "אני בטוח בזה, אני מכור לכבוש שערים". הסוד שלו? "עבודה קשה". כשנשאל אם יהיה החלוץ הטוב בעולם אמר: "יום אחד, כמובן, זה יהיה טוב, לא?"
 
 
האליל שלו: "אני אוהב את המנטאליות של זלאטן איברהימוביץ', איך שהוא תמיד מנצח, הוא עובר ממועדון למועדון ומצליח בכל מקום, ממדינה למדינה. הוא תמיד מבקיע מהשנייה הראשונה". כשנשאל על הדימיון לחלוץ ענק: "שנינו חלוצים גבוהים, אבל המשחק שלנו שונה. לא דיברתי איתו, נראה אם ניפגש בעתיד".


הולאנד. בלתי ניתן לעצירה (PATRIK STOLLARZ/AFP via Getty Images)
 

 
אם אוהדי דורטמונד לא ממש אהבו את התשובה הזו, הם יכולים לנשום לרווחה: "החלום שלי הוא לזכות בליגת האלופות עם דורטמונד, זה יהיה נחמד מאוד. אבא שלי חלם לעשות את זה בלידס. כמובן שהפכתי לאוהד שלהם כשזה קרה. אבל עדיף לשחק חלוץ מאשר קשר אחורי (צוחק). הוא מודל לחיקוי עבורי. אני לא מדבר על מועדונים אחרים. אני יכול לדבר רק על המועדון שלי, למרות שזה נחמד שקבוצות גדולות מביעות עניין, זה אומר שעשיתי משהו נכון".
 
 
השערים שהוא כובש: "זה לא הפתיע אותי. אני עושה את זה כל חיי. זה מה שרציתי לעשות מאז שאני זוכר את עצמי, זה מה שאני עושה. תמיד ידעתי שאהיה שחקן טוב אבל זה נכון שהדברים הלכו מהר, אני אוהב את המהירות הזו".
 
 
על אולה גונאר סולשיאר: "הגעתי למולדה בילדותי והוא עזר לי מאוד, הסביר לי לקחת עוד רגע מול השער, אימן אותי בלי הפסקה".
 
דורטמונד: "אהבתי הכל מהרגע הראשון, החלטנו שזה המקום בשבילי. ראיתי תמונות של האוהדים הנהדרים בעבר, אבל כשאתה חווה את זה מקרוב זה אחרת. הייתה לי הרגשה טובה מהרגע הראשון ולכן אני כאן. אהבתי את ההיסטוריה של המועדון, את המועדון עצמו, האנשים, ההתנהלות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי