בקרוב: אצטדיון טוטנהאם ייקרא על שם אמזון?

אצטדיון טוטנהאם
אצטדיון טוטנהאם | Mike Hewitt/Getty Images

תמורת סכום שיא של 25 מיליון ליש"ט לעונה, הבעלים של טוטנהאם, דניאל לוי, שוקל למכור את שם האצטדיון של טוטנהאם לתאגיד הענק של ג'ף בזוס

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

חברת המסחר הענקית, אמזון, קרובה לרכוש את זכויות השם של האצטדיון החדש של טוטנהאם (שנפתח רק לפני שנה) תמורת סכום שיא בכדורגל העולמי: 25 מיליון ליש"ט לעונה למשך עשר עונות.

מאז שפתחה את האצטדיון, שנבנה בעלות של מיליארד ליש"ט, טוטנהאם מחפשת חסות לזכויות השם. החברה של האיש העשיר בעולם ג'ף בזוס, שצילמה לאורך העונה את הסדרה "הכל או כלום" על התרנגולים לשירות התוכן שלהם, 'AMAZON Prime', הביעה רצון כנה לעשות את עסקת החסות ועם המשבר הכלכלי שמכה בעולם הספורט בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, חתימה על החוזה היא רק עניין של זמן, ע"פ כלי התקשורת באנגליה.

גם ענקית ההלבשה האמריקאית, נייקי, הביעה עניין בחסות השם של האצטדיון המפואר שנבנה בלונדון ומכיל 62,000 מקומות, ופרט למשחקי טוטנהאם, מארח בין היתר משחקי NFL וקונצרטים אדירים.

בינתיים באנגליה, כמו בכל העולם, אירועים והתקהלויות נאסרו וטוטנהאם הפכה השבוע לקבוצה הראשונה בפרמיירליג שפתחה את שערי האצטדיון שלה לרשויות המקומיות, שעורכות במקום בדיקות קורונה לציבור.




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי