עם מסיכה על הפנים: דייויס חתם בבאיירן מינכן עד 2025

אלפונסו דייויס
אלפונסו דייויס | באיירן מינכן

בצל הקורונה, אלופת גרמניה ממשיכה לעבוד: הבווארים הודיעו רשמית על המשך ההתקשרות עם הקנדי הצעיר, שאמר בהתרגשות: "הגשמתי חלום, רוצה לזכות בכמה שיותר תארים"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

בצל הקורונה והמשבר הכלכלי, באיירן מינכן ממשיכה לעבוד במרץ ודואגת לעתידה. אחרי שהאריכה את החוזים של המאמן האנזי פליק והקשר תומאס מולר, הערב (שני) הגיע תורו של הקנדי הצעיר אלפונסו דייויס. למרות שהמגן שהחזיק בחוזה עד שנת 2023, אלופת גרמניה שלחה איתות חד משמעי אל עבר מי שאולי לוטשות עיניים לכיוון היהלום הצעיר והחתימה אותו לשנתיים נוספות – כלומר עד 2025.

דייויס הנרגש אמר לאחר החתימה: "באיירן מינכן זו אחת הקבוצות הגדולות בעולם, כך שאני מאוד מאושר. זה חלום שהתגשם עבורי להשתייך לקבוצה הזו. הרגשתי טוב מהרגע הראשון שלי כאן  ועכשיו אני רוצה לזכות בכמה שיותר תארים, שזה למעשה מסמל יותר מכל את ה-DNA של באיירן מינכן".

מנכ"ל המועודון קרל היינץ רומיניגה מסר: "אלפונסו הרוויח ביושר את הארכת החוזה שלו. הוא התפתח כפי שציפינו והופעותיו היו נהדרות. סגנון המשחק שלו והדרך בה הוא מתנהל על ומחוץ למגרש גורמות לקהל להתלהב ממנו. אנחנו מאוד שמחים שהוא יישאר איתנו גם בשנים הבאות".

כזכור, דייויס הצטרף לבאיירן מינכן בינואר 2019 בתום עונת ה-MLS, זאת לאחר שהבווארים רכשו אותו מוונקובר בקיץ 2018. ב-32 הופעות העונה בכל המסגרות במדי הבווארים, הקנדי מצא את הרשת פעם אחת, הוסיף לכך גם שמונה בישולים ובעיקר הפך במהרה לשם דבר בכדורגל האירופי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי