מירוסלב קלוזה ימונה לעוזרו של פליק בבאיירן מינכן

מירוסלב קלוזה
מירוסלב קלוזה | Alexandra Beier/Getty Images for DFB

כשנתיים לאחר שמונה למאמן קבוצת הנוער של הבווארים, חלוץ העבר האגדי אמור החל מהעונה הבאה לשבת על הספסל. הוא יזכה לקבל סמכויות נרחבות בכל הנוגע לתרגול משחק ההתקפה ואימון החלוצים

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

מירוסלב קלוזה, מלך שערי נבחרת גרמניה בכל הזמנים ומלך שערי גביע העולם בכל הזמנים הודות ל-16 כיבושים בארבעה מונדיאלים (וזכייה בטורניר האחרון שלו ב-2014), על סף חזרה לבונדסליגה. ב-2016, לאחר שפרש מכדורגל במדי לאציו האיטלקית, הוא הצטרף לצוות האימון של נבחרת גרמניה ובמאי 2018 חזר לבאיירן מינכן כמאמן קבוצת הנוער עד גיל 17. כעת הוא חוזר לקבוצת הבוגרים וישמש בעונה הבאה כעוזרו של האנזי פליק.

קלוזה בן ה-41, שלמעשה שיחק בבאיירן מינכן רק ארבע שנים בקריירה המפוארת שלו, זכה איתה בשני דאבלים וכבש 53 שערים ב-150 משחקים, ועל פי הפרסום ב"יורוספורט" בעונה הבאה יזכה לעשות את קפיצת המדרגה ולהצטרף לאלופה המכהנת והמוליכה גם בימים אלה, לקראת החזרה האפשרית של הבונדסליגה ב-9.5.

פליק מכיר את קלוזה היטב מימיהם המשותפים בצוות של נבחרת גרמניה ובעבר סיפר שהוא ישמח לקדם אותו בתחום האימון: "אני מכיר את מירו שנים ארוכות ויודע שהוא אדם מאוד נאמן, אחד שכולם אוהבים ובוודאי שעם יכולות גבוהות. הוא יכול להיות תוספת מאוד משמעותית לצוות שלנו בבאיירן", אמר עליו לאחרונה. לפי "קיקר", קלוזה גם יזכה לקבל סמכויות על חוליית ההתקפה של באיירן ואימון החלוצים בפרט.


קלוזה בימיו על הדשא. בקרוב יעבוד עם לבנדובסקי (Lars Baron/Bongarts/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי