98 אנשים באזור הדשא, 300 באצטדיון: כך הבונדסליגה תשוב

רוברט לבנדובסקי, תומאס מולר
רוברט לבנדובסקי, תומאס מולר | picture alliance / Contributor

המגזין הנחשב "דר שפיגל" פרסם את תכנית החזרה של ראשי הליגה. שחקן שיידבק יבודד, שמו לא יפורסם והעונה תמשיך. 20 אלף בדיקות קורונה כבר נרכשו, שחקנים יצטרכו לכתוב את שמם על בקבוק מים

(גודל טקסט)

הבונדסליגה מוכנה מבחינה לוגיסיטית לשוב לפעילות ב-9 במאי, אך לא מן הנמנע כי החזרה תידחה לסוף החודש. כידוע, אישור רשמי ממשרד הבריאות טרם התקבל וראשי הליגה ממתינים לפגישה הגורלית שתיערך מחרתיים (חמישי) בהשתתפות הקנצלרית אנגלה מרקל ובה ככל הנראה יוכרע אם ומתי הכדורגל ישוב.

הבוקר (שלישי) המגזין הנחשב "דר שפיגל" הוא זה שחשף את פרוטוקול הליגה הגרמנית הכולל לא פחות מ-41 עמודים ובין היתר גם את החוקים השונים והמגבלות לחזרת הבונדסליגה לפעילות: אם שחקן יתגלה כחולה קורונה, הוא יבודד, הוא וקבוצתו יישארו בעילום שם, סביבתו הקרובה תיבדק באופן מיידי והליגה תמשיך להתקיים.

עוד צוין כי 98 אנשים יורשו להיכנס לאזור הדשא וזו החלוקה: 22 שחקנים, 18 שחקני ספסל, חמישה שופטים, 20 אנשי צוות, 15 אנשי VAR וצוות שידור, ארבעה מביאי כדורים, ארבעה אנשי רפואה, ארבעה אנשי ביטחון ושלושה צלמים ושלושה אנשי ניקיון. במקביל, תתאפשר כניסה של 202 אנשים נוספים שיפוצלו לשני מעגלים מרחוקים מהדשא. הם יחולקו בין תאי הצפייה ליציעים.

עד תום העונה גרמניה נותרו תשעה משחקי ליגה, חצאי גמר וגמר גביע. כולם, כמובן, ייערכו ללא קהל. לשם חידוש המשחקים, הבונדסליגה רכשה כ-20 אלף בדיקות קורונה כדי לבדוק את כל השחקנים, אנשי הצוות, צוותי השיפוט ושאר המעורבים. בנוסף, השחקנים יהיו מחויבים לשמור על כללי היגיינה. באצטדיונים יוצבו בקבוקי אלכוג'ל, הם לא יורשו להתקלח בחדר ההלבשה, יתאמנו בחדר כושר עם כפפות, ישתמשו בבקבוק מים קבוע עם שמם, יצרכו להביא אוכל מהבית ועוד שלל מגבלות אליהן יצטרכו להתרגל.

בקרוב שוב על הדשא? ארלינג הולאנד (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי