בבונדסליגה חוששים: שלושה חולי קורונה אובחנו בקלן

שחקני קלן חוגגים
שחקני קלן חוגגים | Maja Hitij/Bongarts/Getty Images

במקביל לניסיונות ראשי הליגה הגרמנית לקבל את אישור הממשלה לחדש את עונת 2019/20, הקבוצה ממרכז הטבלה אישרה ששלושה מאנשיה נדבקו, לפי הדיווחים מהם שני כדורגלנים. האימונים יימשכו כרגיל, החולים נכנסו לבידוד

קבוצות: קלן
(גודל טקסט)

מדובר במה שעלול להיות מכה קשה לא רק לליגה הגרמנית, אלא לכל המדינות בעולם שמקוות לחדש את עונת 2019/20 ועדיין לא יודעות מה יהיה: פ.צ קלן, ממרכז טבלת הבונדסליגה, הליגה שלפי התכנון אמורה לשוב לפני כולן ביבשת אירופה, אולי כבר ב-23.5, הודיעה הערב (שישי) ששלושה מעובדיה עברו בדיקות קורונה ונמצאו חיוביים לנגיף – שניים מהם כדורגלנים, כך לפי "בילד".

כידוע, בגרמניה מתאמנות הקבוצות בשבועות האחרונים תחת הגבלות וכעת השלושה נמצאים בבידוד למשך שבועיים. לפי הודעת קלן, הם אינם סובלים מתסמינים כלל ונבדקו אתמול כמו כל הקבוצה, שהתייצבה לבדיקות קורונה בניסיון לקבל את אישור הממשלה לאשר את חידוש הליגה. בגרמניה אסור לפרסם את שמותיהם של החולים והמועדון לא הודיע אם מדובר בשחקנים, עובדי מועדון או בשילוב של השניים, אך לפי דיווחים ראשוניים מדובר בשני שחקנים ופיזיותרפיסט.

למרות האמור לעיל, קלן תמשיך להתאמן כמתוכנן גם בימים הבאים, כפי שהיא נוהגת במשך חודש שלם במהלכו נערכו אימונים תחת הגבלות. קלן, המדורגת עשירית לאחר 25 מחזורים בבונדסליגה, מתכננת, כמו יתר הקבוצות, לחדש את העונה ככל הנראה ב-23.5. במקור קיוו קבוצות הבונדסליגה לשוב כבר בסוף השבוע הבא, אלא שממשלת גרמניה לא ממהרת לאשר את חידוש אירועי הספורט וייתכן כי במהלך השבוע הבא תיתן את האור הירוק לחידוש עונת 2019/20.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי