טימו ורנר: "התקופה הזו הפכה אותי ליותר עייף ויותר עצלן"

טימו ורנר
טימו ורנר | Christian Kaspar-Bartke/Bongarts/Getty Images

חלוץ לייפציג סיפר על פגרת הקורונה: "ישנתי מלא כי נאלצתי ללכת לישון מאוחר, הרי אין יותר מידי מה לעשות במהלך היום". על כך שהכדורגל ישוב ללא קהל: "זה מה שמבדיל בין מקצוענים לחובבנים"

קבוצות: ר.ב. לייפציג
(גודל טקסט)

טימו ורנר, כוכב לייפציג ואחד המלפפונים הכי חמים בפגרת הקורונה, התראיין היום (שני) לאתר הרשמי של אופ"א וסיפר למה הוא הכי מצפה: "הדבר הכי טוב בכדורגל זה לשחק מול אצטדיון מלא ולצערי לא יהיה לנו את זה כשנחזור. זה מה שמבדיל בין מקצוענים לחובבנים – 40,00 או 50,000 אוהדים שמעודדים אותך כל פעם מחדש. זה מיוחד. מצד שני, כולנו נרגשים לשוב לשחק כדורגל תחרותי. אנחנו רוצים לחדש את העונה, כי התקדמנו בתור קבוצה ועשינו דברים יפים. נותרו לנו כמה מטרות".

ההתמודדות עם פגרת הקורונה: "הכל טוב אצלי. אני בריא, כל הסובבים אותי בריאים. כל אחד צריך להפיק מהתקופה הזו את המיטב. זה מצב לא שגרתי עבור כולם, אבל לאט-לאט אנו חוזרים לשגרה ובתקווה שגם הכדורגל ישוב בקרוב. בהתחלה זה היה נחמד שיש קצת זמן פנוי, סוגל של חופשה, אבל מהר מאוד קיבלנו לו"ז אימונים מהמועדון. לאחר מכן כבר הרשו לנו לשוב לאימונים בקבוצות קטנות וזה כבר היה הרבה יותר טוב מאשר רק לרוץ בבית".

על הזמן הפנוי: "ישנתי הרבה כי נאלצתי ללכת לישון מאוחר. אני חושב שזה חלק טבעי מתקופת המעבר הזו, הרי אין יותר מידי מה לעשות במהלך היום. אתה נהיה עייף ועצלן יותר. בהמשך כבר חזרנו להתאמן בבוקר, כך שהמצב שב בהדרגה לקדמותו וכולנו נכנסנו לקצב. שיחקנו כל השחקנים הרבה 'פורטנייט' ו'פיפא' אחד נגד השני. כשאתה נמצא הרחק מהמשפחה שלך, אתה מתקשר באמצעות אפליקציות ושיחות וידאו שונות כך שזה לא היה חדש בשבילי לשמור כך על קשר בצורה הזו עם חבריי לקבוצה. גם המאמן יוליאן נגלסמן סימס לנו באופן קבוע. הוא דאג לשלומנו ואמר שעלינו להישאר חיוביים ושהכדורגל יחזור".

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי