מומחי הווינר בטוחים: דורטמונד תנצח את שאלקה בדרבי

ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד | Alex Grimm/Bongarts/Getty Images

הבונדסליגה חוזרת בשבת (שידורים ישירים בחבילת הערוצים של ספורט1) והנה תחזית המומחים. הקבוצה של הולאנד תגבור על היריבה העירונית מהמקום השישי. כמה תרוויח אם תהמרו על 0:6? וגם: יחס של 9.5 להפסד של באיירן

(גודל טקסט)

אחרי המתנה ארוכה בת יותר מחודשיים, בה מאות מיליוני אוהדי ספורט ברחבי העולם מצאו את עצמם ללא המשחק שהם כל כך אוהבים – בשעה טובה הכדורגל חוזר. הבונדסליגה תציג את יריית הפתיחה עם חידוש המשחקים החל מיום שבת הקרוב (שידור ישיר בחבילת הערוצים של ספורט1).  מחזור החזרה מהפגרה מציג מספר משחקים מרתקים ובראש ובראשונה הדרבי בין בורוסיה דורטמונד ושאלקה. לכבוד המאורע אנחנו מציגים לכם את התחזיות של מומחי הווינר, יממה לאחר שכתבנו על התחזית במחקר בגרמניה.

 
הדרבי של חבל הרוהר יציג משחק צמרת מרתק בין דורטמונד השנייה בטבלה לבין שאלקה שמדורגת שישית. מומחי הווינר מעריכים כי דורטמונד תמשיך את העונה הטובה (ללא אף הפסד ביתי) ותנצח, כשהיחס עומד על פי 1.45, לעומת ניצחון של שאלקה המוערך ביחס של פי 4.65. תוצאת תיקו במשחק מוערכת ביחס של פי 3.7.
 
 
למי שחולם בגדול וחובב הרפתקאות נספר כי אם תשקיעו סכום של עשרה שקלים על ניצחון חד צדדי של 0:6, הסכום יוכפל פי מאה. נזכיר כי אמרה צ'אן ואקסל ויטסל לא צפויים לשחק.

ורנר וסאביצר. המומחים צופים ניצחון קל (Martin Rose/Bongarts/Getty Images)
 

 
לייפציג, הצלע השלישית במאבק האליפות, מדורגת במקום השלישי בטבלה והיא תפגוש כאמור את פרייבורג השמינית במשחק בית. היחס על ניצחונה עומד על 1.2 לעומת ניצחון של פרייבורג שמוערך ביחס של פי 7.9. תוצאת תיקו מוערכת ביחס של פי 4.9
 
 
ביום ראשון תארח האלופה ומוליכת הטבלה באיירן מינכן במשחק חוץ נגד אוניון ברלין (מקום 11). המומחים בטוחים כי באיירן תשיג את שלוש הנקודות וניצחונה מוערך ביחס של פי 1.15. ניצחון מפתיע של המארחת מנפק יחס של 9.5 ואילו תיקו מוערך ב-4.9. נציין כי הבווארים לא הפסידו מאז המחזור ה-14.

שחקני באיירן מינכן. בכושר נפלא (Matthias Hangst/Bongarts/Getty Images)


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי