"אתם יכולים לצחוק עליי. ראיתי את זה שוב וזה בהחלט מביך"

מרקו רוזה, יונאס הופמן
מרקו רוזה, יונאס הופמן | Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images

מנשנגלדבאך חזרה מפרנקפורט עם 1:3 משכנע ועלתה למקום השלישי, אבל כולם יזכרו את החמצת הענק של יונאס הופמן שממצב של שלושה על אחד נבלם על הקו: "למזלי ניצחנו". גם המאמן מרקו רוזה התבדח על חשבונו

(גודל טקסט)

נכון שאת המשפט "החמצה כזו הרבה זמן לא ראיתם" שומעים לא פעם במהלך עונת הכדורגל, אבל מה שקרה אתמול (שבת) היה בהחלט יוצא דופן. לא כי חיכינו במשך חודשיים שהכדורגל יחזור, אלא כי יונאס הופמן באמת עשה את הבלתי ייאמן שמהמצב אליו הגיע לא שם את הכדור ברשת. הוא היה חייב להבקיע, יכול אפילו היה למסור אם לא רצה לקחת סיכונים כי הם היו שלושה על אחד ואפילו השוער קווין טראפ לא היה בתמונה – אבל שער לא ראינו.

כשנשאל על כך הופמן מיד בסיום הניצחון של מנשנגלדבאך 1:3 בפרנקפורט, הוא אמר למיקרופונים שבמרחק שני מטר ממנו: "קודם כל, שיחקנו היום טוב מאוד ואחרי פגרה כל כך ארוכה, של 66 ימים אני חושב, זה לא משהו שצריך לקחת כמובן מאליו", אמר והוסיף על החמצת הענק בדקה ה-88: "אתם יכולים לצחוק עליי, אחרי שראיתי את זה שוב – זה בהחלט מביך. הסתכלתי על מרטין הינטרגר כדי לנסות לקרוא אותו, הסתכלתי על הכדור ובעטתי, אבל זו הייתה החלטה לא נכונה. למזלי הרב ניצחנו".

הניצחון של מנשנגלדבאך, במקביל למעידה של ר.ב לייפציג נגד בבית נגד פרייבורג (1:1), הקפיץ אותה למקום השלישי בטבלה עם 52 נקודות, כך שהיא שמרה על פער מינימלי של שתי נקודות מדורטמונד וכעת היא במרחק שלוש נקודות מבאיירן מינכן, אולם המוליכה תשחק הערב בברלין נגד יוניון (החל מ-18:50, ישיר בספורט1).


מאמן מנשנגלדבאך, מרקו רוזה, ניסה להחליק את החמצת הענק של הופמן: "השחקנים כבר דיברו איתו בחדר ההלבשה על מה שהיה ואני שאלתי אותו אם הוא יכול להראות לי איך הוא הצליח להחמיץ, אבל הוא לא חשב שזה כל כך מצחיק", התבדח המאמן, "היה ל'הופי' משחק טוב מאוד והוא עושה עבורנו המון. 

"אני מאושר מהניצחון, זה היה חשוב שנחזור ככה לליגה אחרי פגרה ארוכה", הוסיף השוער יאן זומר, שקבוצתו כבשה תוך 37 שניות בדרך ל-1:3 קליל מבחינתה בפרנקפורט, "תראו איך פתחנו את המשחק, בעשר הדקות הראשונות הסתערנו וזו הייתה פתיחה מאוד חשובה ומכרעת. אנחנו בעיצומה של סיטואציה לא קלה לכולם והקבוצות שיתאקלמו אליה הכי מהר גם יצליחו יותר מכל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי