אכזבה בלייפציג: "היו לנו מספיק מצבים לשני משחקים"

מרסל סביצר
מרסל סביצר | JAN WOITAS/POOL/AFP via Getty Images

נגלסמן ושחקניו ירדו למקום הרביעי בבונדסליגה בעקבות 1:1 ביתי נגד פרייבורג ובאיירן מינכן עלולה לברוח להם, המאמן לא ברח מאחריות: "אנחנו מאבדים יותר מדי נקודות"

קבוצות: פרייבורג
(גודל טקסט)
ההפתעה הגדולה של המחזור ה-26 בבונדסליגה, הראשון לאחר כחודשיים של "פגרת קורונה", נרשמה בלייפציג, שם הקבוצה המקומית השיגה שוויון דרמטי מול פרייבורג. הקפטן יוסוף פולסן עוד חילץ נקודה עבור המארחת, שלולא שימוש במערכת ה-VAR הייתה מוצאת את עצמה מנוצחת משער בדקה ה-92, אך נבדל שהבחינו בו שופטי המסך מנע את ההפסד הרביעי העונה של יוליאן נגלסמן ושחקניו שירדו למקום הרביעי ובסוף הערב עלולים למצוא את עצמם כבר במרחק שבע נקודות מבאיירן מינכן שתתארח אצל יוניון ברלין (החל מ-18:50 בספורט1).

את הצרחות של נגלסמן באצטדיון הריק לא היה קשה לפספס, אבל מכבש לחצים אדיר של שחקניו הסתיים בסופו של דבר בשוויון בדקה ה-77 מרגלי הדני ותו לא, אחרי שהבלם מנואל גאלדה ניצל טעות קשה בהגנת המארחת כדי לכבוש בדקה ה-34 שער ראשון בבונדסליגה הבכירה מאז דצמבר 2018 ובכך העלה את קבוצתו למקום השביעי, מעל שאלקה שהובסה בדרבי אצל דורטמונד.

עבור לייפציג זהו משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון, בסך הכל בשמונת משחקי הבונדסליגה האחרונים היא ניצחה רק שניים והמאמן נגלסמן עדיין לא ויתר על חלום האליפות, אבל מבין שהוא הולך ומתרחק: "אנחנו לא יכולים לסיים ב-1:1 בבית נגד פרייבורג, בתור דוגמה, אם אנחנו רוצים להיות אלופים. אלה יותר מדי נקודות בדרך שאנחנו משאירים. לא הבקענו מספיק שערים לפני שהליגה נעצרה בגלל הקורונה ואילו באיירן מינכן תמיד תכליתית וכך גם הייתה דורטמונד היום (נגד שאלקה). עלינו לעשות שיעורי בית".


פולסן מתראיין תחת ההגבלות החדשות. הציל את לייפציג (JAN WOITAS/POOL/AFP via Getty Images)

נגלסמן הצעיר, רק בן 32, הוסיף למרות הכל: "היו לנו שלושה או ארבעה מצבים ודאיים להבקיע, שיחקנו כדורגל טוב היום ואני מרוצה מהקצב. מתוך שישה או שבעה מצבים נוספים שהגענו אליהם, כדור אחד נוסף היה צריך להיכנס לרשת".

גם שחקן הקבוצה, קווין קמפל, לא הסתיר את האכזבה: "אני חושב שעמדנו חמש פעמים מול שער ריק, היינו פשוט צריכים לשים את הכדור ברשת. הגענו למספיק מצבים בשביל שני משחקים והכדור לא נכנס, אבל אני משוכנע שממשחק למשחק אנחנו נשתפר".


נגלסמן. כבר מחוץ לשלוש הראשונות בטבלה (JAN WOITAS/POOL/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי