צפו בתקציר: 0:2 לבאיירן מינכן על אוניון ברלין

רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי | Hannibal Hanschke/Pool via Getty Images

האלופה הציגה יכולת פושרת, אך הגדילה את הפער מדורטמונד לארבע נקודות בזכות פנדל של לבנדובסקי ונגיחה של מדויקת של פבאר. שער של מולר נפסל בגלל ה-VAR

(גודל טקסט)

באיירן מינכן היא ללא ספק אחת הנפגעות הגדולות מהפגרה הכפויה בעקבות פגרת הקורונה. הבווארים היו בכושר שיא תחת המאמן הזמני האנזי פליק (שמאז חתם על חוזה קבוע לשלוש שנים) והיום (ראשון) נראו חלודים מתמיד בשטאדיון אן דר אלטן פורסטראיי, נגד אוניון ברלין. אבל הבווארים עמדו במשימה והשיגו 0:2 שהגדיל בחזרה את הפער מבורוסיה דורטמונד לארבע נקודות.

דווקא המארחת אוניון ברלין פתחה חזק יותר וכמעט הפתיעה את האלופה בדקה החמישית, אולם מריוס באטלר בעט כדור חלש לידיים של מנואל נוייר. בדקה ה-19 באיירן מינכן פגשה את הרשת לראשונה מאז חודש מארס בזכות דחיקה של תומאס מולר, אבל השער נפסל בגלל של ה-VAR בטענה לנבדל.


היי! תשמרו על מרחק. בנג'מין פבאר חוג עם דויד אלאבה וטיאגו אלקנטרה (Hannibal Hanschke/Pool via Getty Images)

חמש דקות לפני שריקת המחצית, באיירן מינכן סוף סוף כבשה את השער המיוחל, לאחר שלאון גורצקה הוכשל על ידי נבן סובוטיץ' ומלך השערים של הבונדסליגה, רוברט לבנדובסקי כבש את שערו ה-26 העונה בליגה. בדקה ה-80 האלופה סגרה את הסיפור בזכות קרן מדויקת של קימיך שהגיעה לראשו של פבאר, שעלה מעל כולם וקבע את תוצאת המשחק.

כאמור באיירן מינכן הגדילה בחזרה את הפער מסגניתה דורטמונד לארבע נקודות והיא תקווה לא לאבד גובה במשחק הביתי נגד איינטרכט פרנקפורט ביום שבת הקרובה (19:25, שידור ישיר בספורט1) ושלושה ימים לפני ה'קלסיקר' הגדול נגד בזיגנאל אידונה פארק. המארחת מנגד, רשמה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון וניצבת במקום ה-12. בשישי (21:25, שידור ישיר בספורט1) היא תקווה לצאת לדרך חדשה בדרבי הלוהט של ברלין נגד הרטה.


תמונות שנצטרך להתרגל לראות (TOBIAS SCHWARZ/AFP via Getty Images)

שומרים על מרחק. הספסל של אוניון ברלין (Hannibal Hanschke/Pool via Getty Images)

הרכבים
אוניון ברלין: רפאל גילקביץ', נבן סובוטיץ', פלוריאן הובנר, קוון שלוטרבאק, כריסטפור לנץ, כריסטופר טרימל, רוברט אנדריך (כריסטיאן גנטנר 71), גרישה פרומל (פליקס קרוס 85), מריוס באטלר (ג'וליאן ריירסון 85), מרקוס אינגוורטסן (ג'ושוע מיס 81), אנתוני אוג'ה (סבסטיאן אנדרסון 71).

באיירן מינכן: מנואל נוייר, בנג'מין פאבר, דויד אלאבה, ג'רום בואטנג, אלפונסו דייוויס, ג'ושוע קימיך, טיאגו אלקנטרה, לאון גורצקה (קינגסלי קומאן 71), סרג' גנאברי (איבן פרישיץ' 85), תומאס מולר (מיקאל קוויזאנס 90), רוברט לבנדובסקי.

מהלך המשחק
דקה 5: הזדמנות ראשונה לאוניון – מריוס באטלר קיבל כדור מצוין מצד ימין ובעט כדור מרושל לידיו של מנואל נוייר.

דקה 19: באיירן מינכן הגיע להזדמנות ראשונה מקרן, ואף מצאה את הרשת, לאחר שגאברי הוריד בראשו למולר שדחק מקרוב. אך הגול נפסל לאחר החלטה גבולית של שופטי המסך.


ככה קרוב ככה רחוק. השער שנפסל בגלל ה-VAR 

הנה התחלנו. פלוריאן הובנר (Hannibal Hanschke/Pool via Getty Images)

דקה 40, באיירן מינכן עלתה ליתרון 0:1! נבן סובוטיץ' הכשיל ברחבה את לאון גורצקה והשופט שרק לפנדל. מלך השערים רוברט לבנדובסקי כבש את ה-26 שלו העונה בבונדסליגה. 

דקה 45: בנג'מין פאבר כמעט הכפיל לפני המחצית עם בעיטה אדירה מחוץ לרחבה, שפגשה רק את הרשת החיצונית.

תומאס מולר (Hannibal Hanschke/Pool via Getty Images)

דקה 79: אחרי דקות ארוכות באיירן סוף סוף הגיעה להזדמנות ממשית: אלפונסו דייוויס מצא את סרג' גנאברי ברחבה, אך החלוץ התמהמה ובעט לגופו של רפאל גילקביץ'.

דקה 80: באיירן מינכן עלתה ליתרון 0:2! קרן מדויקת של ג'ושוע קימיך פגשה את ראשו של בנג'מין פאבר שהכפיל את היתרון לאורחת.

דקה 90: פליקס קרוס המחליף כמעט כבש שער ניחומים, אבל בעט גם הוא למרכז השער ונוייר היה במקום.

פנדל מדויק של מלך השערים. רוברט לבנדובסקי (Hannibal Hanschke/Pool via Getty Images)

עדיין בלי חיבוקים. רוברט לבנדובסקי וסרג' גנאברי (Hannibal Hanschke/Pool via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי