בבוואריה נשברים שיאים: "באיירן מינכן המבריקה אי פעם"

לאון גורצקה, רוברט לבנדובסקי
לאון גורצקה, רוברט לבנדובסקי | Andreas Gebert/Pool via Getty Images

ה-2:5 המוחץ על פרנקפורט מציב את הקבוצה של פליק בעמדה מצוינת לשבור שיא שערים בבונדסליגה, וכל זאת לפני הקלאסיקר מול דורטמונד: "מקווה שנעזוב את האצטדיון עם חיוך", אמר תומאס מולר שהגיע ל-17 בישולים העונה

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

במחזור הראשון של הבונדסליגה בעידן הקורונה, משמע במשחקי השבוע שעבר, באיירן מינכן נראתה מעט מהוססת. זה הספיק כדי להכניע בחוץ את אוניון ברלין, אבל לא מעט חלודה הצטברה על שחקני האלופה והמוליכה וזה בהחלט ניכר אז. אתמול (שבת) זו כבר הייתה אופרה אחרת לגמרי, כאשר תומאס מולר הוביל את מוליכת הליגה ל-2:5 מוחץ על איינטרכט פרנקפורט.

בחודש נובמבר האחרון, עוד תחת המאמן הקודם ניקו קובאץ', באיירן מינכן הובסה 5:1 בפרנקפורט ואתמול הגיע זמן הנקמה. כשרוברט לבנדובסקי כבש בדקה ה-46 את שערו ה-27 העונה בליגה, פרנקפורט הגיבה במהירות הבזק עם שני שערים של הבלם מרטין הינטרגר כדי לצמק ל-3:2, אלא שהאחרון גם כבש שער עצמי בבליץ של המארחת בדרך לחמישה כדורים ברשת של קווין טראפ ובבוואריה יש מעט סיבות לחייך הבוקר, יומיים לפני ה"קלאסיקר" הגדול נגד דורטמונד ביום שלישי (החל מ-19:15, ישיר בספורט1).

מי שללא ספק בלט מעל כולם וזכה בתואר השחקן המצטיין פה אחד בכל כלי התקשורת היה תומאס מולר, שלא רק כבש את השער השני במשחק, אלא גם בישל את השער הראשון ובכך העלה את מאזנו העונה ל-17 בישולים ב-27 מחזורים – יותר מכל שחקן אחר באירופה העונה. באיירן מינכן גם הגיעה אתמול ל-80 שערי זכות העונה, יותר שערים מכל קבוצה אחרת העונה באירופה וזהו גם שיא בונדסליגה נכון ל-27 מחזורים. עם מספרים כאלה, לא פלא שגם ב"בילד" הצהירו: "בקנבאוור צופה בבאיירן מינכן המבריקה אי פעם". לקבוצה של פליק נותרו שבעה משחקים כדי לנסות לשבור את שיא 101 השערים בעונה, מעונת 1971/72.

מולר, שבחודשים הראשונים של העונה מצא את עצמו אפילו מתנדנד בין הספסל להרכב, הוא חד משמעית השחקן המשמעותי ביותר של הקבוצה מאז הגעת האנזי פליק ולא בכדי זכה להבעת אמון והארכת חוזה עד 2023 במהלך "פגרת הקורונה". אתמול הוא אמר לאחר המשחק: "אנחנו מתקדמים וכך גם דורטמונד, אז כולם מצפים למשחק ביום שלישי. אני מקווה שנוכל להראות את החוזקות שלנו ונעזוב את האצטדיון בדורטמונד עם חיוך, אבל לפנינו עבודה קשה".


שובר שיאים. תומאס מולר (Andreas Gebert/Pool via Getty Images)

המאמן האנזי פליק הרעיף מחמאות בסיום: "אני חייב להחמיא לתומאס מולר היום. הוא נע לשטחים בצורה מאוד אינטליגנטית והיה מעורב במספר שערים שלנו. אני מאוד מרוצה מאיך שנראינו במחצית הראשונה, היינו דומיננטיים ומיד עם פתיחת המחצית השנייה עלינו ל-0:3. ידענו שפרנקפורט טובה במצבים נייחים והיא בהחלט ניצלה את זה, זה משהו שנצטרך ללמוד ממנו".

לקראת הקלאסיקר הגדול בדורטמונד, הוסיף פליק: "אנחנו מצפים למשחק טוב. כך או או אחרת, לא משנה תהיה התוצאה, שום דבר לא יוכרע במשחק הזה בכל הנוגע להמשך העונה", אמר המאמן שמודע לכך שניצחון שלו יפתח פער של שבע נקודות ביניהן, בדרך לאליפות נוספת של באיירן מינכן, ה-30 בתולדותיה.

מי שעלול להיעדר מהמפגש הוא הבלם ג'רום בואטנג, שהוחלף אתמול לאחר שהתלונן על בעיות בשריר: "אני לא חושב שזו פציעה שתשבית אותו במשך תקופה, זה לא נראה רע, אבל נצטרך לראות. לדעתי הוא יוכל לשחק ביום שלישי".


הכל כבר מוכן לקלאסיקר בדורטמונד בשלישי (PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי